پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب

اتاق خواب، فضایی از خانه است که برای استراحت در نظر گرفته می‌شود. بیشتر افراد می‌خواهند که در اتاق خواب خود احساس امنیت و آرامش داشته باشند. چه چیزی بهتر از اینکه اتاق خواب هر کسی با توجه به سلیقه شخصی‌اش چیده شود؟ کاغذ دیواری یکی از بخش‌های دکوراتیوی است که هر فرد می‌تواند در اتاق خواب خود از آن استفاده کند و به راحتی دکوراسیون اتاق خوابش را با هزینه کم تغییر دهد.

تصور کنید که هیچ محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ دیوارهای اتاق خود نداشته باشید. چه چیزی لذت‌بخش‌تر از این که به یک سایت مراجعه کنید و بدون هیچ محدودیتی خرید کاغذ دیواری خود را انجام دهید؟ هم طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید و هم در زمان خود صرفه‌جویی کرده‌اید. ما در سایت منزل طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی از کاغذدیواری‌ها را گرد آورده‌ایم تا بتوانید با صرف کمترین زمان، طرح مورد علاقه خود را پیدا کنید. در سایت منزل پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب را ببینید و به راحتی دکوراسیون اتاق خواب خود را تغییر دهید. کافی است پس از تغییر کاغذ دیواری اتاق خود، چند اکسسوری هماهنگ با آن طرح به اتاق خود اضافه کنید. به همین راحتی دکوراسیون اتاق خواب شما تغییر می‌کند و فضای متفاوتی برای شما به وجود می‌آورد.

مدل کاغذ دیواری اتاق خواب

برای انتخاب کاغذ دیواری بهتر است علاوه بر اینکه به سلیقه خود توجه می‌کنید به تاثیر رنگ‌ها نیز دقت کنید. رنگ‌هایی مانند آبی و سبز به شما حس آرامش می‌دهند. رنگ‌های شاد مانند زرد، نارنجی و قرمز حس شور و نشاط به اتاق شما می‌دهند. ولی توجه داشته باشید که این رنگ‌ها ممکن است در طولانی مدت باعث خستگی چشم شما شوند. بعضی از رنگ‌ها مانند مشکی و سورمه‌ای رنگ‌های کاملا کلاسیکی هستند. همچنین رنگ‌های تیره فضای اتاق را کوچک می‌کنند. بنابراین اگر اتاق خواب شما کوچک است، بهتر است از این رنگ‌ها استفاده نکنید. برعکس رنگ‌هایی مانند سفید، کرم و آبی روشن اتاق را بزرگ‌تر از اندازه معمولی نشان می‌دهند و برای اتاق‌های کوچک کاملا مناسب هستند.  

مزیتی که استفاده از کاغذ دیواری دارد این است که شما می‌توانید با کمترین هزینه و بالاترین سرعت از طرح‌های بسیار متنوع استفاده کنید. تنوع طرح و رنگ کاغذ دیواری به شما کمک می‌کند تا یک اتاق خواب منحصربفرد و مطابق با سلیقه خود داشته باشید. کاغذ دیواری‌های ما در سایت منزل ازکیفیت بالایی برخوردارند و ماندگاری طولانی دارند. برای خرید کاغذ دیواری از سایت منزل به منوی بالای سایت مراجعه کنید و طرح مورد نظر خود را از منوی دسته‌بندی طرح‌ها انتخاب کنید. اگر برای انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری به راهنمایی بیشتر احتیاج داشتید با ما تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای انتخاب بهتر شما را راهنمایی کنیم. در ادامه با چند طرح کاغذ دیواری اتاق خواب آشنا می‌شوید.

کاغذ دیواری اتاق خواب لاکچری شیک

گل‌ها و شکوفه‌های بهاری را به اتاق خواب خود بیاورید:

کاغذ دیواری اتاق خواب زن و شوهر

یکی از پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب طرح گلدار است. در سایت منزل انواع طرح‌های کاغذ دیواری گلدار وجود دارد. به طور مثال گل مدرن، گل سه بعدی، گل لاکچری و گل کلاسیک. کاغذ دیواری گلدار یک انتخاب مناسب برای اتاق خواب است. زیرا جلوه‌ای رمانتیک به اتاق خواب می‌دهد. گل‌ها در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف برای اتاق خواب استفاده می‌شوند. گل‌های بزرگ برای دیوار بالای تخت‌خواب مناسب هستند. به خصوص برای اتاق زوج‌ها و یا عروس دامادها. بهتر است بقیه دیوارهای اتاق را با کاغذ دیواری ساده تک رنگ و به رنگ یکی از گل‌ها بپوشانید تا جلوه بهتری پیدا کند.

کاغذ دیواری سه بعدی گل رنگ مشکی M10011300 اتاق خواب
پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب
کاغذ دیواری طرح گل M11011200
کاغذ دیواری اتاق خواب طرح گل
پوستر دیواری سه بعدی گل M10012300
محبوب ترین طرح و مدل کاغذ دیواری اتاق خواب

از طرح ‌های گل‌های ریز بیشتر برای اتاق دختران استفاده می‌شود. وقتی شما از کاغذ دیواری گلدار استفاده می‌کنید بهتر است که باقی بخش‌های اتاق را ساده در نظر بگیرید. مثلا بهتر است که از ملافه‌ و روتختی ساده استفاده کنید و چند کوسن گلدار هماهنگ با رنگ کاغذ دیواری بر روی تختخواب خود قرار دهید. همچنین بهتر است که پرده‌های اتاق ساده و به رنگ یکی از گل‌های کاغذ دیواری باشند. استفاده از گیاه طبیعی و گلدار مانند گل ارکیده و گل بنفشه اتاق شما را زیباتر می‌کند و هماهنگی خاصی با کاغذ دیواری گلدار به وجود می‌آورد.

طبیعتی سرسبز در اتاق خواب رویایی شما :

کاغذ دیواری اتاق خواب

بسیاری از افراد از رنگ‌ها و طرح‌های طبیعت برای اتاق خواب خود استفاده می‌کنند. به طوری که طرح برگ در فرم‌ها و رنگ‌های مختلف یکی از پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب است. زیرا طرح‌هایی که از طبیعت الهام گرفته شده‌اند حس آرامش به آنها می‌دهد. ما هم در سایت منزل کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های مختلف برگ برای شما آماده کرده‌ایم تا بتوانید از میان طرح‌های متنوع، طرح مورد علاقه خود را پیدا کنید. طرح‌هایی مانند برگ انجیری، برگ کلاسیک، برگ مدرن، برگ نخل و برگ و پروانه تنها چند نمونه از طرح‌های متنوع سایت منزل هستند.

کاغذ دیواری اتاق خواب طرح طبیعت

گر از طرح برگ یا پوستر دیواری سه بعدی طبیعت در کاغذ دیواری اتاق خواب استفاده می‌کنید بهترین گزینه برای رنگ روتختی و ملافه‌ها رنگ سبز و یا سفید است. همچنین می‌توانید از رنگ کرم و یا خردلی به عنوان رنگ جانبی در دکور اتاق استفاده کنید. مثلا می‌توانید یک لوستر حصیری به اتاق اضافه کنید و یا از آباژورهای طرح بوهو در گوشه اتاق خود استفاده کنید. ما توصیه می‌کنیم که برای زیباتر شدن اتاق خواب خود یک آویز مکرومه ساده به دیوار بیاویزید و از گیاهان سبزی مانند نخل که بلند هستند استفاده کنید.

پوستر دیواری طبیعت جنگل سبز رنگ M10056210 اتاق خواب
کاغذ دیواری اتاق خواب طبیعت
کاغذ دیواری طرح برگ سبز رنگ M10057700 اتاق خواب
خرید کاغذ دیواری اتاق خواب

زیبایی در سادگی‌ است:

کاغذ دیواری اتاق خواب ساده شیک

یکی از پرکاربردترین طرح‌های کاغذ دیواری طرح ساده و تک رنگ است. هنگامی که از این طرح در اتاق خواب خود استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی رنگ‌های دیگر را با آن ست کنید. یک ایده برای استفاده از طرح‌های ساده این است که دیوارهای بزرگ و اصلی اتاق را با یک رنگ بپوشانید و دیوارهای فرعی و کوچک را با رنگ مکمل آن کاغذ دیواری کنید. این طرح ساده به شما این امکان را می‌دهد که اتاق خواب خود را با سبک‌های مختلف بچینید. مثلا شما می‌توانید از این کاغذ دیواری به راحتی در سبک چیدمان کلاسیک، بوهو، مدرن و مینیمال استفاده کنید.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای اتاق خواب خود از رنگ‌های روشن و آرامش بخش مثل آبی روشن، کرم، سفید، سبز روشن و بژ استفاده کنید. به خصوص اگر می‌خواهید اتاق خواب خود را به سبک مینیمال بچینید این طرح برای اتاق خواب شما بی‌نظیر است. با یک سرویس اتاق خواب ساده، پرده‌های تک‌رنگ و یک فرش بدون طرح می‌توانید یک اتاق خواب شیک و زیبا داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم در اتاق خواب مینیمال خود از کوسن‌ها و ملافه‌های سفید استفاده کنید. چند تابلوی ساده و مینیمال می‌تواند زیبایی اتاق خواب شما را دوچندان کند. طرح کاغذ دیواری ساده رنگی برای اتاق کودکان نیز مناسب است. برای مثال شما می‌توانید برای اتاق دخترتان از رنگ‌های شاد مثل صورتی و قرمز استفاده کنید و اتاق پسرتان را با رنگ‌های آبی و سبز کاغذ دیواری کنید.

کاغذ دیواری اتاق خواب مدل ساده

یک ایده کاربردی برای اتاق دخترانه و پسرانه این است که دیوار بالای تختخواب آنها را با کاغذ دیواری پررنگ بپوشانید و دیوارهای دیگر را با رنگ‌های روشن‌تر کاغذ دیواری کنید. کاغذ دیواری ساده رنگی برای دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد نیز مناسب است. مثلا رنگ‌های رومانتیکی مثل صورتی، آبی فیروزه‌ای و بنفش روشن رنگ‌های مناسبی برای اتاق خواب است.

پوستر دیواری ساده صورتی M10012900
قیمت کاغذ دیواری اتاق خواب
پوستر دیواری ساده طیف رنگی صورتی M10036900
کاغذ دیواری اتاق خواب جدید

اتاقی جذاب و زیبا با طرح پتینه یا داماسک :

کاغذ دیواری داماس مدرن M12217300 مخصوص اتاق خواب
کاغذ دیواری اتاق خواب مدل پتینه

طرح پتینه از جمله طرح‌هایی است که کاربرد زیادی دارد. به خصوص در اتاق خواب، با رنگ‌های مختلفی ست می‌شود. این طرح از پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب است. ما در سایت منزل انواع رنگ‌های این طرح را تولید کرده‌ایم تا شما بتوانید با استایل‌های گوناگون آن را ست کنید. مثلا پتینه سه‌بعدی، پتینه مدرن، پتینه کلاسیک، پتینه هندسی و پتینه گل یا کاغذ دیواری داماسک از جمله طرح‌هایی هستند که برای اتاق خواب بزرگسال مناسب هستند.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای دیوار بزرگ و اصلی اتاق خواب که در واقع دیوار بالای تختخواب است از طرح پتینه استفاده کنید و دیوارهای دیگر را با کاغذ دیواری ساده و رنگی مکمل آن بپوشانید. مثلا اگر از طرح پتینه پیچک کلاسیک استفاده می‌کنید، برای دیوارهای کوچک‌تر از کاغذ دیواری رنگ کرم یا بژ استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای تزیین اتاق خواب خود از اکسسوری‌های رنگ کرم و یا طلایی استفاده کنید.

کاغذ دیواری اتاق خواب طرح پیچک پتینه گل M12211000
کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب
کاغذ دیواری پتینه خاص M12218700 اتاق خواب
کاغذ دیواری اتاق خواب طرح پتینه

مثلا یک آباژور با پایه‌های طلایی در کنار اتاق شما، آن را شیک و جذاب می‌کند. یک ایده خلاقانه برای ست کردن با کاغذ دیواری پتینه این است که از فرش‌هایی با طرح پتینه که در بازار به وفور یافت می‌شود استفاده کنید. این فرش‌ها نیز با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند و می‌توانید با توجه به استایل اتاق خواب خود آن را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از کوسن‌های طرح گلیم و جاجیم که طرح و نقش سنتی دارند و در رنگ‌های متنوعی موجود هستند استفاده کنید. این کوسن‌ها با طرح پتینه هماهنگ می‌شوند و برای تزیین اتاق بسیار زیبا و مناسب هستند.

اتاق‌تان را با طرح دلخواه خودتان دکور کنید:

یکی از امکاناتی که ما در سایت منزل برای شما فراهم کرده‌ایم این است که می‌توانید عکس مورد نظر خود را به کاغذ دیواری تبدیل کنید و آن را به دیوار اتاق خواب خود نصب کنید. با وجود تنوع طرح‌ها در سایت منزل، ممکن است شما علاقمند باشید که عکس خاصی را به دیوار اتاق خواب خود نصب کنید. به طور مثال اگر از یک سفر، خاطره خوبی دارید و می‌خواهید پوستر آن را در اتاق خواب خود داشته باشید و هر روز به یاد آن خاطره بیفتید می‌توانید آن تصویر را با ما به اشتراک بگذارید تا برای شما پوستر دیواری آن را آماده و نصب کنیم.

چاپ پوستر دیواری و کاغذ دیواری طرح دلخواه سفارشی
چاپ پوستر دیواری و کاغذ دیواری طرح دلخواه سفارشی

بعضی افراد نیز علاقه دارند که عکس مراسم عروسی خود را بر روی دیوار نصب کنند. این پوستر برای دیوار اتاق خواب عروس و داماد مناسب است. همچنین می‌توانید برای اتاق خواب کودک خود نیز طرح‌های اختصاصی سفارش دهید. مثلا عکس کودک خود را به صورت کاغذ دیواری به دیوار اتاق خوابش نصب کنید و یا از عکس‌های باکیفیتی که در سایت‌ها وجود دارند برای تزیین اتاق کودک خود استفاده کنید. پوستر دیواری با طرح دلخواه نیز یکی از پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب است. زیرا همه سلیقه‌ها را در نظر می‌گیرد و این امکان را به شما می‌دهد تا هیچ محدودیتی برای انتخاب طرح کاغذ دیواری اتاق خواب نداشته باشید.

اتاقی شیک و مدرن با طرح کاغذ دیواری هندسی:

کاغذ دیواری اتاق خواب مدل هندسی

کاغذ دیواری هندسی یکی از طرح‌های جذاب برای اتاق خواب است. این طرح برگرفته از سبک آرت‌دکو در دهه 1920 است که از آمریکا آغاز شده و پس از آن در سراسر دنیا مد شده است. طرح کاغذ دیواری هندسی یک طرح خیره کننده است که باعث می‌شود چشم شما مدتی روی آن تامل کند. طرح‌های هندسی معمولا باعث ایجاد جنب و جوش در فضا می‌شوند. بیشتر توصیه می‌شود که این طرح را با کاغذ دیواری ساده ست کنید تا جذابیت آن بیشتر شود.

کاغذ دیواری اتاق خواب لاکچری لوکس

 ما در سایت منزل انواع کاغذ دیواری هندسی را به شما ارائه کرده‌ایم. طرح هندسی لوکس، طرح هندسی مدرن، طرح هندسی چوبی، طرح هندسی لاکچری و طرح هندسی مدرن مشکی تنها چند نمونه از طرح‌های هندسی است. به عنوان مثال برای اینکه یک اتاق خواب لاکچری داشته باشید می‌توانید دیوار اصلی آن را با طرح هندسی مدرن مشکی بپوشانید و از ست سرویس خواب مشکی استفاده کنید. برای زیباتر شدن اتاق خوابتان از روتختی مخمل قرمز استفاده کنید و بقیه دیوارهای اتاق را با کاغذ دیواری ساده مشکی بپوشانید. به خصوص اگر اتاق خواب شما بزرگ است، این دکور برای آن بسیار مناسب است. یک آباژور طلایی پایه بلند در کنار اتاق خود قرار دهید و از پرده‌های مخمل قرمز استفاده کنید.

کاغذ دیواری اتاق خواب رنگ روشن

دو رنگ مشکی و قرمز در کنای هم فضای اتاق شما را کاملا لاکچری و شیک می‌کند. یک فرش قرمز ساده جذابیت اتاق خواب شما را کامل کرده و دکوراسیون آن خیره‌کننده می‌شود. چند دیوارکوب طلایی به دیوارهای اتاق خود اضافه کنید و یک تابلوی کلاسیک و قدیمی به دیوار بیاویزید. اتاق خواب شما آماده است تا لحظات آرامی را در آن سپری کنید.

بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را با ما تجربه کنید:

ما در سایت منزل تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا  طرح‌های بسیار متنوعی را در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید انتخاب بهتر و مناسب‌تری داشته باشید. تمامی محصولات سایت منزل با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت پوستر دیواری در اختیار شما قرار دارند. کافی است به سایت مراجعه کنید و از منوی بالای سایت بخش دسته‌بندی را انتخاب کنید تا بتوانید طرح‌های مناسب برای اتاق خواب خود را ببینید. ما همیشه در کنار شما خواهیم بود تا برای انتخاب مناسب شما را همراهی کنیم. اگر پس از بازدید از سایت سوالی داشتید حتما با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنیم.

کاغذ دیواری اتاق خواب زن و شوهر
کاغذ دیواری اتاق خواب بزرگسال
کاغذ دیواری اتاق خواب مخصوص سقف

دیدگاهتان را بنویسید