پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری سه بعدی

حتما همه ما یک بار آرزو کرده‌ایم که کاش در یک عکس از منظره‌ای زیبا زندگی می‌کردیم. حتی ممکن است با خود فکر کنیم که کاش اجسام یا افراد داخل یک عکس زنده می‌شدند و از آن بیرون می‌آمدند. این احساسات ممکن است هنگام دیدن تصاویر دو بعدی و مسطح پیش بیاید؛ به همین دلیل است که انسان به دیدن تصاویر سه‌بعدی بسیار علاقه دارد.

تمام تصاویر سه‌بعدی مثل فیلم سه‌بعدی، عکس سه‌بعدی، موسیقی سه‌بعدی و… برای انسان‌ها جالب هستند و در آن‌ها هیجان ایجاد می‌کنند. این علاقه به تصاویر سه‌بعدی در حوزه دکوراسیون نیز وارد شده و باعث به‌وجود آمدن محصولی به نام کاغذ دیواری سه ‌بعدی شده‌است.

کاغذ دیواری‌ سه ‌بعدی بسیار محبوب بوده و انتخاب اول افرادی است که عاشق هیجان و ایجاد یک تغییر شگفت‌انگیز در محیط اطراف خود هستند. در ادامه این مقاله، کمی درباره کاغذ دیواری سه ‌بعدی و مزایای استفاده از آن صحبت کرده و در نهایت پرفروش‌ترین طرح های کاغذ دیواری سه ‌بعدی را معرفی خواهیم کرد. اگر شما هم به پوستر سه بعدی علاقه دارید و در فکر خرید آن هستید، نکات موجود در این مقاله را از دست ندهید. اگر به کاغذ دیواری علاقه دارید می توانید مقاله پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری را در وبلاگ منزل بخوایند.

کاغذ دیواری سه بعدی گل طلایی DP-4849
کاغذ دیواری سه بعدی طرح دالان و گوی DP-4844
کاغذ دیواری سه بعدی طرح دالان و گوی DP-4844
کاغذ دیواری سه بعدی لاکچری گل قهوه ای DA-4845
کاغذ دیواری سه بعدی لاکچری گل قهوه ای DA-4845

چطور یک کاغذ دیواری ساده می‌تواند ظاهر سه ‌بعدی داشته‌ باشد؟

در ابتدا شاید برایتان سوال شود که چطور یک کاغذ دیواری سه‌ بعدی ساخته می‌شود. نوع کاغذی که در مدل سه‌بعدی استفاده می‌شود، در بیشتر موارد، فرقی با کاغذ دیواری معمولی نداشته و تنها نوع چاپ آن متفاوت است.

برای ساخت کاغذ دیواری سه ‌بعدی ابتدا باید با کمک کامپیوتر و نرم‌افزار‌های گرافیکی مخصوص، تصویر آن طراحی شود. تصاویر سه‌بعدی با استفاده از سایه‌های تیره و روشن و ایجاد خطای دید ساخته می‌شوند. در نهایت این تصاویر طوری به نظر می‌رسند که انگار زنده هستند و از تصویر بیرون می‌آیند.

پرطرفدار ترین طرح و مدل کاغذ دیواری سه بعدی
پرطرفدار ترین طرح و مدل کاغذ دیواری سه بعدی

پس از این کار، تصاویر ساخته‌شده توسط دستگاه‌های مخصوص روی کاغذ دیواری چاپ می‌شود تا کاغذ دیواری سه‌بعدی به وجود بیاید. دستگاه‌های چاپ این مدل کاغذ دیواری باید کیفیت رنگ و چاپ بسیار بالایی داشته‌باشند تا سه‌ بعدی بودن تصویر، روی کاغذ نمایان شود.

چرا کاغذ دیواریهای سهبعدی پرطرفدار هستند؟

همان‌طور که گفتیم، کاغذ دیواری سه ‌بعدی در تمام دنیا محبوبیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی را در طراحی دکوراسیون ایفا می‌کند. برخی از دلایل پرطرفداربودن کاغذ دیواری سه‌بعدی عبارت‌است از:

عمقدادن به فضا

سایه‌های موجود در کاغذ دیواری سه ‌بعدی باعث می‌شود که دیوار، عمیق به‌نظر برسد. عمق داشتن دیوار باعث می‌شود که دیوارها پهن‌تر و بزرگ‌تر دیده‌شوند که این ویژگی برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. به‌طور کلی کاغذ دیواری سه‌بعدی می‌تواند دو گونه حجم داشته‌باشد.

طرح کاغذ دیواری سه بعدی

 اولین مدل، برجستگی به سمت بیرون دیوار بوده و دومین مدل، به سمت داخل، گود است. مورد اول برای فضاهای بزر‌گ‌تر مناسب بوده و بهتر است که در محیط‌های کوچک استفاده نشود. تمام این نکات می‌تواند به دیوار شما جلوه‌ای شگفت‌انگیز ببخشد و تمام نگاه‌ها را به سمت خود جذب کند.

روحبخشیدن به محیط

پرفروش ترین مدل کاغذ دیواری سه بعدی
پرفروش ترین مدل کاغذ دیواری سه بعدی

برخی دیوارهای سفید در محیط باعث ایجاد احساس کسلی و یکنواختی می‌شوند. بهترین راه برای از بین‌بردن این حس، استفاده از یک کاغذ دیواری سه ‌بعدی جذاب است. پوستر سه بعدی زیبایی خاصی به دیوار اضافه می‌کند و می‌تواند احساس نشاط و سرزندگی را در فضا ایجاد نماید.

نصب آسان

برخی افراد فکر می‌کنند که برای داشتن نقوش سه ‌بعدی روی دیوار، نقاشی سه ‌بعدی نیز گزینه مناسبی است؛ اما این تفکر کاملا اشتباه بوده و دردسرهای زیادی دارد. در مقابل، کاغذ دیواری سه ‌بعدی به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان نصب می‌شود و محیط اطراف را کثیف نمی‌کند. همچنین برداشتن و تغییر پوستر دیواری سه بعدی نیز بسیار آسان بوده و به راحتی انجام‌پذیر است.

کاغذ دیواری سه بعدی نصب و اجرا شده
کاغذ دیواری سه بعدی نصب و اجرا شده
نمونه کار کاغذ دیواری نصب و اجرا شده
نمونه نصب کاغذ دیواری سه بعدی

ماندگاری بالا

اگر شما هم در منزل خود فرزند خردسال یا حیوان خانگی دارید، حتما به دوام و ماندگاری کاغذ دیواری فکر می‌کنید. کاغذ دیواری طرح سه ‌بعدی در این مورد نیز بسیار عالی عمل می‌کند و ماندگاری بسیار بالایی دارد. تمیزکردن آن بسیار راحت بوده و برای محیط‌های پررفت‌و‌آمد مثل رستوران، هتل، کافه و… نیز مناسب است.

برطرف‌کردن عیوب دیوار

کاغذ دیواری سه ‌بعدی توانایی بسیار بالایی در پوشاندن عیب‌های دیوار دارد. نوع طراحی و رنگ‌های آن به‌گونه‌ای است که تمام عیوب دیوار مثل ترک‌خوردگی، تغییر رنگ بر اثر نم و… را به راحتی می‌پوشاند.

عکس و مدل پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری سه بعدی

پرطرفدار ترین طرح کاغذ دیواری سه بعدی
پرطرفدار ترین طرح کاغذ دیواری سه بعدی

پس از برشمردن مزایا و ویژگی‌های کاغذ دیواری سه ‌بعدی، قصد داریم تا پرفروش‌ترین طرح‌ های کاغذ دیواری سه‌ بعدی را به همراه ویژگی‌های آن‌ها توضیح دهیم. در نهایت با وجود این توضیحات شما می‌توانید بهترین و جدیدترین طرح را انتخاب کرده و فضای بسیار جذابی را به کمک کاغذ دیواری سه‌بعدی بسازید. برخی از محبوب ترین و پرفروش‌ترین طرح‌ کاغذ دیواری سه‌ بعدی عبارت‌اند از:

کاغذ دیواری سه بعدی گل

زیبایی گل‌ها هیچ‌وقت تکراری نمی‌شود و انواع کاغذ دیواری‌های طرح گل همیشه محبوب و پرطرفدار هستند. کاغذ دیواری طرح گل یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های کاغذ دیواری است؛ اما کاغذ دیواری سه ‌بعدی گل، در عین داشتن اصالت، کاملا مدرن و جدید به حساب می‌آید. این مدل طراوت و شادابی را محیط اضافه می‌کند و رنگ‌های متنوعی نیز دارد.

پوستر دیواری سه بعدی گل M10012300
کاغذ دیواری سه بعدی پرفروش
کاغذ دیواری سه بعدی گل DP-3221
کاغذ دیواری سه بعدی محبوب و پرطرفدار
کاغذ دیواری سه بعدی گل رز 3999-DP
کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل

کاغذ دیواری سه ‌بعدی طبیعت

هرگاه سخن از طبیعت به میان می‌آید، آرامش و درخشش نیز با آن همراه می‌شود. یکی از بهترین راه‌های اضافه‌کردن بخشی از طبیعت به محیط اطرافمان، استفاده از کاغذ دیواری یا پوستر دیواری سه بعدی طبیعت است. تمام طرح‌هایی مثل طرح حیوانات، کاغذ دیواری سه‌بعدی دریا و ساحل، طرح سنگ‌های مختلف، طرح آسمان و ابرها و… جزئی از طبیعت هستند که حس و حال محیط را در جهت مثبت، تغییر می‌دهند.

پوستر سه بعدی طبیعت 3259
پوستر سه بعدی طبیعت پرفروش
پوستر سه بعدی طبیعت و منظره M10059300
پوستر دیواری سه بعدی طبیعت
پوستر دیواری سه بعدی جنگل و طبیعت 1818
پوستر دیواری سه بعدی جنگل و طبیعت
پوستر دیواری سه بعدی طبیعت شکوفه کد 2494
پوستر دیواری سه بعدی طبیعت شکوفه

کاغذ دیواری سه ‌بعدی لاکچری

اگر عاشق دکوراسیون لوکس هستید و سبک دکوراسیون شما این‌چنین است، می‌توانید کاغذ دیواری سه ‌بعدی را به عنوان یک گزینه جذاب برای دیوارهای خود انتخاب کنید. برخی طرح‌های کاغذ دیواری لوکس مثل طرح‌هایی که دارای رنگ‌های طلایی و مشکی و عکس زیورآلاتی مثل طلا و مروارید هستند، جزء مدل‌های لاکچری بوده و شما می‌توانید از آن‌ها برای تکمیل دکوراسیون لوکس و شیک خود استفاده کنید. این طرح‌ها زرق‌و‌برق بسیار زیادی دارند و می‌توانند شکوه و زیبایی محیط شما را چندین برابر کنند.

کاغذ دیواری سه بعدی لاکچری و طلایی
کاغذ دیواری سه بعدی لاکچری و طلایی
کاغذ دیواری سه بعدی طلایی DA-4851
کاغذ دیواری سه بعدی طلایی DA-4851
کاغذ دیواری سه بعدی گل کریستالی DP-1990
کاغذ دیواری سه بعدی گل طلایی لاکچری

کاغذ دیواری سه‌ بعدی هندسی

یکی از طرح‌های فوق‌العاده که در بزرگ نشان‌دادن فضا تأثیر زیادی دارد، طرح سه‌بعدی است. کاغذ دیواری سه‌بعدی هندسی بسیار پرفروش و مدرن بوده و جذابیت‌های فراوانی دارد. طرح‌های هندسی می‌توانند حجم فضا را به کمک خطای دید بزرگ‌تر نشان دهند و کاری کنند که دیوارها نیز بلندتر به‌نظر برسند.

کاغذ دیواری سه ‌بعدی هندسی تمام اشکال مثل مثلث، مربع، مستطیل، دایره، چندضلعی و… را شامل می‌شود و برای دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال بسیار مناسب است.

کاغذ دیواری سه بعدی اشکال حجم دار DA-1838
خرید کاغذ دیواری سه بعدی پرطرفدار
کاغذ دیواری سه بعدی گوی طلایی کد 1918
کاغذ دیواری سه بعدی گوی طلایی کد 1918
پوستر دیواری سه بعدی عمق دار DA-4852
پوستر دیواری سه بعدی عمق دار DA-4852

کاغذ دیواری سه بعدی تونل و عمق دار

کاغذ دیواری سه ‌بعدی تونل راهی بی‌انتها به سمت پرورش خیال و افزایش هیجان است. این مدل کاغذ دیواری انتخابی بسیار جذاب و چالش‌برانگیز برای محیط اطراف بوده که تمام نگاه‌ها را به خود مجذوب می‌کند. این مدل عمق بسیار زیادی به محیط داده و فضای شما را خاص نشان می‌دهد.

کاغذ دیواری سه بعدی مدل تونل عمق دار
کاغذ دیواری سه بعدی مدل تونل عمق دار
کاغذ دیواری سه بعدی مدل تونل DA-2810
کاغذ دیواری سه بعدی مدل تونل DA-2810
پوستر کاغذ دیواری سه بعدی عمق دار سفید رنگ M13011200
مدل و طرح کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه‌ بعدی فانتزی

کاغذ دیواری سه‌بعدی فانتزی شامل تمام طرح‌های خاص مثل تصویر سه‌بعدی یک شخصیت کارتونی خاص، شخصیت‌های فیلم و سریال‌ها و… است. این طرح برای اتاق کودکان و نوجوانان بسیار مناسب بوده و قوه تخیل آن‌ها را تقویت می‌کند.

کدام فضاها برای نصب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب است؟

یکی از نکات بسیار مهم درباره کاغذ دیواری سه‌ بعدی این است که در چه فضاهایی نصب شود. به دلیل خاص‌بودن مدل این کاغذ دیواری، نمی‌توان آن را در تمام فضاها یا روی تمام دیوارها نصب کرد. در ادامه برخی از فضاهای مناسب برای پوستر دیواری سه بعدی و نکات مربوط به آن را توضیح خواهیم داد.

دیوار پشت تلویزیون

پوستر دیواری سه بعدی گل M13012100 پشت تلویزیون
کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون یکی از دیوارهای کانونی در محیط است. دیوار کانونی، دیواری است که در اولین لحظه ورود به محیط به چشم می‌آید و در چشم‌تر است. دیوارهای کانونی مناسب‌ترین دیوارها برای نصب کاغذ دیواری‌های خاص مثل کاغذ دیواری سه ‌بعدی هستند.

کاغذ دیواری سه ‌بعدی پشت تلویزیون می‌تواند شامل طرح‌های گل‌دار، هندسی، لاکچری و… باشد. در حال حاضر رنگ‌های تیره کاغذ دیواری سه ‌بعدی برای پشت تلویزیون پرطرفدارتر هستند.

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون گل طلایی کد 1902
کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون گل طلایی کد 1902
کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون طرح گل طلایی کد 1082
کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون طرح گل طلایی کد 1082

پذیرایی

دوست دارید که از مهمان‌های خود در یک فضای خاص و چشم‌نواز پذیرایی کنید؟ کاغذ دیواری سه ‌بعدی همان انتخابی است که می‌تواند فضای پذیرایی را شگفت‌انگیز و جذاب کند. دکوراسیون این محیط اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا مهمان‌ها برای ما مهم هستند و بهتر است در محیطی زیبا و جذاب با کاغذ دیواری پذیرایی از آن‌ها پذیرایی شود.

کاغذ دیواری سه بعدی هندسی قهوه ای M10037400
کاغذ دیواری سه بعدی مخصوص پذیرایی یا هال
کاغذ دیواری سه بعدی گل رز 3999-DP
کاغذ دیواری سه بعدی برای پذیرایی

اتاق خواب

هر تغییری که در اتاق خواب ایجاد می‌کنیم، تأثیر مستقیمی روی کیفیت خواب ما دارد. کاغذ دیواری اتاق خواب تغییر مثبتی در اتاق ایجاد می‌کند و با تقویت قدرت تخیل و احساس آرامش، خواب آرامی را برای ما رقم خواهد زد. تصور کنید که دیوار روبه‌روی شما، یعنی همان دیواری که پیش از خواب می‌بینید، دروازه‌ای به سمت یک جنگل زیبا یا یک کهکشان رمزآلود باشد. خوابیدن در چنین فضایی، تجربه‌ای جذاب و خارق‌العاده به همراه دارد.

کاغذ دیواری سه بعدی تراس رو به دریا DP-1036
کاغذ دیواری سه بعدی مناسب اتاق خواب
کاغذ دیواری سه بعدی گل ریز برای اتاق خواب کد 2834
کاغذ دیواری سه بعدی گل ریز برای اتاق خواب کد 2834
کاغذ دیواری سه بعدی جنگل 4128-DA
کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب طرح جنگل

جمع‌بندی

کاغذ دیواری سه بعدی جدید

در این مقاله، درباره کاغذ دیواری سه ‌بعدی و نکات مربوط به آن صحبت کردیم. گفتیم که این مدل کاغذ دیواری به کمک دستگاه‌های باکیفیت تولید شده و تصاویر آن نیز توسط نرم‌افزارهای گرافیکی و با استفاده از سایه‌های تیره و روشن و خطای دید طراحی می‌شود.

همچنین گفتیم که این مدل پوستر دیواری یا کاغذ دیواری سفارشی به دلیل ایجاد عمق در فضا و بزرگ‌تر نشان‌دادن آن، نصب آسان، ایجاد تغییرات جذاب در محیط، ماندگاری بالا و پوشاندن عیب‌های دیوار بسیار پرطرفدار است. پس از آن، پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری سه ‌بعدی را معرفی کردیم و ویژگی‌های مربوط به هرکدام را توضیح دادیم.

پوستر دیواری سه بعدی طبیعت جدید

گفتیم که کاغذ دیواری سه ‌بعدی طرح گل، طبیعت، تونل، هندسی، لاکچری و فانتزی از محبوب‌ترین طرح‌ها هستند و شما باید باتوجه به نوع سبک دکوراسیون خود و اندازه فضا، کاغذ دیواری موردعلاقه خود را انتخاب کنید. در نهایت توضیح دادیم که بهتر است کاغذ دیواری سه ‌بعدی روی دیوار کانونی محیط نصب شود و استفاده از آن در محیط‌هایی مثل اتاق خواب، پذیرایی و دیوار پشت تلویزیون بسیار مناسب است.

شما می‌توانید هرکدام از طرح‌های پرطرفدار یا پرفروش کاغذ دیواری سه‌ بعدی را از طریق فروشگاه منزل خریداری کنید. کاغذ دیواری‌های سه‌بعدی فروشگاه منزل کیفیت چاپ و دوام بسیار بالایی دارند و قیمت آن‌ها نیز بسیار مناسب است. برای دیدن مدل‌های جذاب پوستر دیواری سه بعدی و خرید آن، حتما به سایت فروشگاه منزل سر بزنید.

پوستر سه بعدی
پوستر دیواری سه بعدی
کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان

دیدگاهتان را بنویسید