پرفروش ‌ترین طرح‌ کاغذ دیواری

با کمی اغراق می‌توان گفت که به اندازه تمام آدم‌های دنیا، طرح کاغذ دیواری وجود دارد. تنوع این طرح‌ها به گونه‌ای است که اکثر افراد را موقع انتخاب سردرگم کرده و آن‌ها را بین انتخاب طرح‌ها مردد می‌کند. چیزی که باعث می‌شود خریداران نتوانند طرح مناسب و موردعلاقه خود را پیدا کنند، شناخت ناکافی آن‌ها درباره انواع مختلف کاغذ دیواری است. قطعا اگر افراد، مدل‌ها و دسته‌بندی‌های مختلف کاغذ دیواری را به همراه ویژگی‌ها، خصوصیات و کاربرد آن‌ها بدانند، می‌توانند بهتر و سریع‌تر کاغذ دیواری مورد علاقه خود را خریداری کنند.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که اطلاعات زیادی درباره کاغذ ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که به این مقاله یعنی پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین طرح کاغذ دیواری نگاهی بیندازید. قطعا طرح‌هایی که در بین مردم پرطرفدار و محبوب است، می‌تواند نظر شما را نیز جلب کند. در ادامه قصد داریم تا به دنیای کاغذ دیواری‌های محبوب و به اصطلاح سوگلی سفر کنیم و تمام خصوصیات و ویژگی‌هایشان را برای شما توضیح دهیم. مطمئن باشید که پس از خواندن این مطلب، دید تازه‌ای به کاغذ دیواری پیدا کرده و خرید بهتری خواهید داشت.

آیا هنوز هم کاغذ دیواری محبوب و پرفروش است؟

داستان تولد محصولی به نام کاغذ دیواری به نسل‌ها قبل و کشور چشم بادامی‌ها یعنی چین برمی‌گردد. چینی‌ها اولین مبتکرانی بودند که کاغذ را تولید کرده و فناوری ساخت آن را به دنیا صادر کردند. پس از چندسال، آن‌ها تصمیم گرفتند تا طرح‌هایی را روی کاغذهای بلند بکشند و آن‌ را روی دیوار قصرها و معابد خود بچسبانند.

آنقدر زیبایی این دیوارپوش‌ها زیاد بود که خیلی زود به محصولی پرطرفدار تبدیل شد و از طریق راه ابریشم، به کشورهای دیگر صادر شد. حال نوبت اروپایی‌ها بود که فناوری خود را با هنر چینی‌ها ترکیب کنند و کاغذ دیواری‌های باکیفیت و ماندگار بسازند. پس از چندین سال با آزمون و خطاهای بسیار، کاغذ دیواری که امروز در اطراف ماست تولید شد و تمام دنیا از آن استفاده می‌کنند.

پرفروش ترین و پرطرفدار ترین طرح کاغذ دیواری

چرا کمی از تاریخچه کاغذ دیواری را مرور کردیم؟ چون قصد داریم بگوییم که داستان کاغذ دیواری برای دیروز و امروز نیست؛ بلکه از دوران خیلی قدیم، این محصول برای پوشاندن دیوارها استفاده می‌شد. پس از گذشت سالیان دراز، هنوز هم این محصول پرطرفدار است و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند.

خرید و قیمت انواع کاغذ دیواری ها

بزرگ‌ترین علت پرطرفداربودن کاغذ دیواری در طول این همه سال، تغییر مدل و طرح آن، مطابق با سلیقه مردم هر دوره است. کاغذ دیواری‌ها روزبه‌روز مدرن‌تر می‌شوند و اثر پیشرفت فناوری در آن‌ها قابل مشاهده است. این موارد باعث می‌شود که کاغذ دیواری هنوز هم محبوب و پرفروش باشد و تمام دنیا از آن استفاده کنند.

چرا کاغذ دیواری بهترین گزینه برای پوشاندن دیوارها است؟

خرید کاغذ دیواری پرفروش و پرطرفدار

شاید کاغذ دیواری اولین پوشاننده دیواری نباشد که به ذهن ما می‌رسد؛ اما قطعا بهترین نوع آن است. گزینه‌های زیادی برای این کار وجود دارد. برای مثال رنگ‌کردن دیوار یکی از متداول‌ترین راه‌ها برای پوشاندن دیوارهاست که ساده بوده و نکات منفی زیادی دارد. یکی از نکات منفی آن یکنواخت شدن دیوارها و زود کثیف‌شدن آن‌هاست. برخی از رنگ‌ها قابلیت شست‌و‌شو ندارند و تمیزکردن آن امکان‌پذیر نیست. علاوه بر این، رنگ دیوار، عیوب آن را نمی‌پوشاند و مشکلاتی مثل ترک‌خوردن دیوار باعث زشت شدن دکوراسیون می‌شود.

یکی دیگر از راه‌های پوشاندن دیوار، استفاده از انواع سنگ‌ها، آجرها و پنل‌های چوبی است. این موارد زیبایی بسیاری دارد و مثل رنگ، کسل‌کننده نیستند اما بیشتر آن‌ها خیلی گران هستند و استفاده از آن‌ها برای یک دیوار بزرگ به‌صرفه نیست. علاوه بر این، برخی مدل‌ها همانند رنگ، مشکل شست‌و‌شو و تمیزکردن نیز دارند. همچنین این گزینه‌ها نصب آسانی ندارد و حتما باید از مواد اولیه خاص برای چسباندن آن به دیوار استفاده شود. نصب آن نیز بهتر است توسط فرد متخصص و حرفه‌ای انجام گیرد.

کاغذ دیواری مدرن خاص M11020000
خرید کاغذ دیواری

کاغذ دیواری و پوستر دیواری هم یکی از پوشاننده‌های دیوار هستند که نسبت به مدل قبل، هزینه کمتری دارند و ارزان‌تر هستند. نصب آن بسیار آسان بوده و نیاز به تخصص زیاد ندارد. علاوه بر این، ماندگاری کاغذ دیواری نسبت به رنگ بسیار زیاد بوده و به زودی خراب نمی‌شود.

کاغذ دیواری یک گزینه مناسب برای پوشاندن عیوب دیوار است که دکوراسیونی یک‌دست و حرفه‌ای برای شما می‌سازد. اکثر کاغذ دیواری‌ها دارای قابلیت شست‌و‌شو هستند و به راحتی هم کثیف نمی‌شوند. مهم‌ترین نکته این است که کاغذ دیواری تنوع طرح بسیار زیادی دارد و برای ایجاد تنوع در محیط بسیار مناسب است. باتوجه به تمام نکاتی که گفتیم، می‌توان نتیجه گرفت که کاغذ دیواری بهترین گزینه برای پوشاندن دیوارها بوده و دکوراسیون شما را متحول می‌کند.

کدام طرح‌های کاغذ دیواری در ایران و جهان پرفروش هستند؟

انواع طرح و مدل کاغذ دیواری

کاغذ دیواری نه تنها در کشور ما بلکه در تمام دنیا، محبوب‌ترین پوشاننده دیوار است. تنوع طرح کاغذ دیواری بسیار زیاد بوده و گاهی این تنوع، باعث گیج‌شدن ما هنگام خرید می‌شود. برخی از طرح‌ها طرفداران بیشتری دارند و در تمام دنیا محبوب هستند. شناخت این طرح‌ها به ما کمک می‌کند که انتخاب بهتری داشته‌باشیم و سردرگم نشویم.

پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری عبارت‌اند از:

کاغذ دیواری ساده و تک ‌رنگ

خرید و قیمت کاغذ دیواری ساده شیک تک رنگ

کاغذ دیواری تک‌رنگ بدون طرح یکی از طرح‌های مورد علاقه ساده پسندان و طرفداران سبک مینیمال است. مزیت این مدل کاغذ دیواری دربرابر رنگ‌کردن دیوار این است که عیوب دیوار را می‌پوشاند و ظاهر یک‌دست‌تری می‌سازد. شما می‌توانید برای ایجاد تنوع از کاغذ دیواری ساده با رنگ‌های شاین‌دار استفاده کنید که در عین سادگی، بسیار خاص و متفاوت است.

خرید و قیمت انواع کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری ساده کرم M20013500
کاغذ دیواری ساده تک رنگ بدون طرح
کاغذ دیواری ساده طوسی M20010000
کاغذ دیواری ساده شیک طوسی

کاغذ دیواری طرح داماسک

کاغذ دیواری داماسک یا طرح داماس

ترکیبی از حس‌و‌حال نقوش اسلیمی و الگوهای مدرن، همان فضایی است که کاغذ دیواری طرح داماسک را ایجاد می‌کند. طرح داماسک برای هر مدل دکوراسیونی توصیه می‌شود و یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری است.

خرید انواع کاغذ دیواری داماسک جدید

کاغذ دیواری داماسک لاکچری خاص نارنجی M12210400
کاغذ دیواری داماسک
کاغذ دیواری داماسک لاکچری خاص M12216200
کاغذ دیواری داماس لاکچری تیره مشکی

کاغذ دیواری طرح طبیعت و منظره

پوستر سه بعدی طبیعت

مشغله‌های زیاد باعث می‌شود که نتوانیم به اندازه کافی، در طبیعت وقت بگذرانیم. می‌توانیم برای اتصال همیشگی به طبیعت، کاغذ دیواری طرح طبیعت و منظره را به محیط اطرافمان اضافه کنیم، تا همیشه قسمتی از آن را با خود داشته‌باشیم.

خود این طرح تنوع و زیرمجموعه‌های زیادی دارد. کاغذ دیواری طرح دریا، جنگل، آسمان، کهکشان و… بخشی از پوستر سه بعدی طبیعت و منظره هستند. این طرح‌ها را به عنوان پوستر دیواری نیز می‌توان استفاده کرد و روی یک دیوار کانونی در محیط نصب نمود. اگر به دنبال افزایش حال خوب و آرامش در فضا هستید، حتما این طرح را انتخاب کنید.

خرید و قیمت پوستر سه بعدی طبیعت

خرید و قیمت پوستر سه بعدی طبیعت و منظره
پوستر دیواری طبیعت و منظره M10010400
پوستر سه بعدی طبیعت

کاغذ دیواری طرح و عکس دلخواه

یکی از محبوب ترین مدل های کاغذ دیواری، محصول کاغذ دیواری و پوستر دیواری با طرح دلخواه یا عکس خودتان است. برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر به محصول پوستر دیواری طرح دلخواه در فروشگاه منزل مراجعه کنید.

سفارش چاپ کاغذ دیواری با طرح و عکس دلخواه

چاپ پوستر دیواری
چاپ کاغذ دیواری با طرح و عکس دلخواه

کاغذ دیواری طرح آجر

کاغذ دیواری طرح آجر

طرح‌ها و دکوراسیون‌های قدیمی، هرچند وقت یک‌بار دوباره ترند می‌شود و به دلیل داشتن حس نوستالژی، احساس خوبی را در افراد ایجاد می‌کنند. کاغذ دیواری طرح آجر نیز یکی از طرح‌های قدیمی است که خانه‌های قدیمی با نمای آجری را یادآوری می‌کند. این طرح برای دکوراسیون‌های کلاسیک بسیار مناسب بوده و رنگ‌های مختلفی نیز دارد.

خرید و قیمت کاغذ دیوای طرح آجر

کاغذ دیواری طرح آجر
کاغذ دیواری طرح آجر

کاغذ دیواری سه ‌بعدی

خرید و قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

یکی از مهم‌ترین فناوری‌هایی که روی کاغذ دیواری پیاده‌سازی شد، فناوری ساخت تصاویر سه‌بعدی بود. این مدل کاغذ دیواری از زمان تولید تا به حال، بسیار پرفروش بوده و علت آن نیز علاقه مردم به تصاویر تخیلی و حس واقعیتی است که کاغذ دیواری سه‌بعدی القا می‌کند. کاغذ دیواری یا پوستر دیواری سه ‌بعدی یک محصول شگفت‌انگیز است که تمام نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند. نوع تصویر آن به‌گونه‌ای است که به فضا عمق داده و آن را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

خرید و قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی گل طلایی DP-4849
کاغذ دیواری سه بعدی
کاغذ دیواری سه بعدی لاکچری گوی های طلایی DP-4843
کاغذ دیواری سه بعدی طلایی لاکچری

کاغذ دیواری طرح گل‌دار

کاغذ دیواری گلدار طرح گل

طرح گل‌دار را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های کاغذ دیواری دانست. از زمانی که کاغذ دیواری ایجاد شد، گل‌ها اولین طرحی بودند که روی کاغذها نقش می‌بستند. طبع لطیف و زیبایی ذاتی گل‌ها، یکی از مهم‌ترین دلایلی است که آن را تبدیل به طرح پرفروش کاغذ دیواری کرده‌است. تنوع گل‌ها و مدرن‌سازی این طرح باعث شده که از مد نیفتد و همیشه پرطرفدار باشد.

خرید و قیمت انواع کاغذ دیواری گلدار

کاغذ دیواری طرح گل M11011200
کاغذ دیواری گلدار گلی گلی
خرید و قیمت کاغذ دیواری گلدار طرح گل

کاغذ دیواری طرح پتینه

کاغذ دیواری پتینه یا طرح پتینه

زیبایی‌های طرح پتینه مثل زیبایی یک جنگل سبز است که با مه پوشیده شده. این طرح برای سبک مدرن بسیار مناسب بوده و فضا را خاص و زیبا می‌کند. کاغذ دیواری طرح پتینه یک مدل بسیار جدید و پرطرفدار است که تنوع رنگ بالایی نیز دارد. امروزه دکوراسیون‌های طرح پتینه بسیار ترند هستند که کاغذ دیواری طرح پتینه نیز این دکوراسیون را تکمیل می‌کند.

خرید و قیمت انواع کاغذ دیواری پتینه

کاغذ دیواری پتینه خاص لاکچری
کاغذ دیواری پتینه مدرن M13013300
کاغذ دیواری پتینه

کاغذ دیواری طرح سنگ

کاغذ دیواری طرح سنگ

دیوارهای سنگی و جداب، همان چیزی است که ما را یاد قصرهای باشکوه می‌اندازد. سنگ‌ها یکی از زیباترین پوشاننده‌ها برای دیوار هستند؛ اما استفاده از آن‌ها کمی دشوار است. چسباندن سنگ روی دیوار بسیار سخت بوده و امکان افتادن و شکستن آن پس از نصب نیز وجود دارد. بنابراین، بهترین انتخاب برای افرادی که عاشق نمای سنگی در دکوراسیون خود هستند، کاغذ دیواری طرح سنگ است. این طرح بسیار جذاب بوده و تنوع رنگ بسیار خوبی نیز دارد.

خرید و قیمت کاغذ دیواری طرح سنگ

کاغذ دیواری طرح سنگ مرمر
پوستر دیواری طرح سنگ مرمر مشکی M10019900
کاغذ دیواری طرح سنگ مرمر لاکچری

کاغذ دیواری طرح هندسی

کاغذ دیواری هندسی

حضور در یک فضای مینیمال که در اطراف آن اشکال و خطوط هندسی وجود دارد را تصور کنید. آرامش این فضا باورنکردنی بوده و به کمک دکوراسیون مینیمال ساخته می‌شود. ترکیب این دکوراسیون با کاغذ دیواری طرح هندسی دقیقا همان چیزی است که تمرکز و آرامش شما را چندین برابر می‌کند. کاغذ دیواری طرح هندسی مدل جدید و پرفروشی است که جذابیت زیادی دارد و خلاقیت شما را پرورش می‌دهد.

خرید و قیمت کاغذ دیواری هندسی

خرید و قیمت کاغذ دیواری هندسی
پوستر دیواری هندسی مدرن زرد M12111900
کاغذ دیواری هندسی اشکال هندسی

کاغذ دیواری طرح چوب

کاغذ دیواری طرح چوب

پنل‌های چوبی و استفاده از چوب برای دیوارها، انتخاب خاطره‌انگیزی است که ما را به یاد کلبه‌های چوبی در کارتون‌ها می‌اندازد. این مدل دکوراسیون بسیار به‌روز است و جدیدا طرفداران زیادی پیدا کرده‌است. نصب چوب طبیعی نیز همان سختی‌های نصب سنگ روی دیوار را دارد.

 علاوه‌بر این، امکان ایجاد حشرات موذی در آن و خراب‌شدن چوب نیز وجود دارد. اگر دکوراسیون‌های چوبی را می‌پسندید، می‌توانید به جای چوب از کاغذ دیواری طرح چوب استفاده کنید که مشکلات بالا را نداشته و نسبت به چوب طبیعی ارزان‌تر است.

خرید و قیمت انواع کاغذ دیواری چوب

کاغذ دیواری مدرن طرح چوب M11023000
کاغذ دیواری چوب

کاغذ دیواری طرح حیوانات

کاغذ دیواری طرح حیوانات

هرچه زمان می‌گذرد، رابطه انسان با حیوانات بهتر می‌شود و افراد زیادی تمایل به داشتن حیوان خانگی دارد. با این حال برخی افراد برای انجام این کار محدودیت دارند و می‌توانند حیوان موردعلاقه خود را روی دیوارهای اطرافشان ببیند. کاغذ دیواری طرح حیوانات یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های کاغذ دیواری است که حالت فانتزی دارد و برای اتاق کودکان و نوجوانان نیز بسیار مناسب است.ترکیب طرح حیوانات و گل‌ها مثل طرح گل و مرغ نیز زیبایی و اصالت را به محیط اضافه می‌کند.

خرید و قیمت کاغذ دیواری حیوانات

کاغذ دیواری پذیرایی طرح پلنگ جگوار مشکی سیاه M10017300
پوستر دیواری حیوانات

کدام سبک کاغذ دیواری پرطرفدارتر و جدیدتر است؟

هرکدام از مدل‌هایی که گفتیم، به نوعی از سبک دکوراسیون تعلق دارند و آن‌ را تکمیل می‌کنند. در زمان قدیم، کاغذ دیواری کلاسیک بیشتر مورد استفاده بوده؛ اما امروزه این سبک به تنهایی طرفداران زیادی ندارد. در عوض، ترکیب سبک کلاسیک با سایر سبک‌ها نتیجه‌ای فوق‌العاده رقم خواهد زد.

پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین سبک کاغذ دیواری، کاغذ دیواری مدرن یا مینیمال است و طرح‌های مربوط به این سبک نیز بسیار ترند هستند. طرح‌هایی که از رنگ خاکستری، طوسی، کرم و سفید در آن استفاده شده و الگوهای پیچیده‌ و بزرگی ندارند، طرح مدرن و مینیمال به حساب می‌آیند.

علاوه‌بر این، کاغذ دیواری لاکچری یا سبک لوکس نیز در بین برخی افراد پرطرفدار است و باید با دقت زیادی اجزاء مربوط به آن انتخاب شود. طرح‌هایی که دارای رنگ‌های طلایی و الگوهای شاین‌دار هستند، از سبک لوکس پیروی می‌کنند.

جمع‌بندی

در این مقاله راهنمای کاملی ارائه دادیم تا با شناخت پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری، بتوانید انتخاب مناسب‌تری برای خود داشته‌باشید. گفتیم که کاغذ دیواری به علت مزایای زیادی که دارد، هنوز هم پرطرفدار است و نسبت به سایر دیوارپوش‌ها برتری دارد.

همچنین گفتیم که با پیشرفت فناوری، این محصول قدیمی یعنی کاغذ دیواری، مدرن و به‌روز شده و می‌توان از آن برای ساخت یک دکوراسیون مدرن استفاده کرد. در ادامه، پرفروش‌ترین کاغذ دیواری‌ها را در دنیا معرفی کردیم. طرح سنگ، طرح چوب، طرح آجر، طرح هندسی، طرح منظره و طبیعت، طرح گل‌دار، طرح حیوانات، طرح ساده و تک‌رنگ، طرح بافت، طرح سه‌بعدی، طرح داماسک و طرح پتینه از پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری هستند که مشخصات آن‌ها را توضیح دادیم.

سپس درباره پرطرفدارترین طرح‌های کاغذ دیواری صحبت کردیم و گفتیم که طر‌ح‌های تلفیقی کلاسیک و مدرن، طرح‌های مدرن و لوکس از پروفروش‌ترین و جدیدترین سبک‌های کاغذ دیواری هستند. درنهایت می‌توانید برای خرید این طرح‌های پرفروش و زیبا با بهترین کیفیت و قیمت پوستر دیواری، به سایت منزل مراجعه کنید تا از تخفیف‌های خاص و محدود آن استفاده نمایید.

مقاله مشابه و مرتبط:

پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری سه بعدی

2 دیدگاه در “پرفروش ‌ترین طرح‌ های کاغذ دیواری در ایران و دنیا

  1. مینا جعفری گفت:

    ممنون لطفا عکس های بیشتری از کاغذ دیواری های پرطرفدار بزارید

    1. منزل دات آی آر گفت:

      چشم حتما
      ممنون توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید