جدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا
جدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا

اگر بخواهید دکوراسیون داخلی تازه‌ای برای منزل خود طراحی کنید. احتمالا خرید کاغذ دیواری جدید نیز یکی از کار‌هایی است که باید انجام دهید. زیرا این روز‌ها کاغذ دیواری‌ها جایگزین مناسبی برای رنگ‌های روی دیوار هستند و طرفداران زیادی پیدا کردند. استفاده از این پوستر‌های دیواری، فضای منحصر به فردی در منزل شما به وجود می‌آورد.

گزینه‌های متنوعی برای انتخاب دارید که شامل کاغذ دیواری مدرن، پتینه، ساده و تک رنگ، داماسک، اسپرت، گرافیتی، شخصیت‌های معروف، گل، برگ، سه بعدی، مناظر طبیعی، راه راه، رنسانس و.. است. در این مطلب از سایت منزل همراه ما باشید تا جدید‌ترین کاغذ دیواری روز دنیا برای اتاق خواب، پذیرایی، سقف، دیوار پشت تلویزیون و اتاق کودک را بشناسید.

اگر به دنبال این هستید که دکوراسیون منزل خود را نو و تازه کنید. هیچ وقت نمی‌توانید از یک نسخه برای همه دیوار‌ها سفارش دهید. بنابراین با توجه به فضایی که در نظر دارید، ابعاد آن، میزان نور و رنگ‌های اجزای موجود در آن بخش تصمیم بگیرید که کدام مدل کاغذ دیواری جدید مناسب است.

کاغذ دیواری جدید
کاغذ دیواری جدید
کاغذ دیواری جدید 2023
کاغذ دیواری جدید 2023
جدیدترین مدل کاغذ دیواری
جدیدترین مدل و طرح کاغذ دیواری
کاغذدیواری جدید
کاغذ دیواری جدید 1402

با کاغذ دیواری جدید، آرامش را به اتاق خواب خود برگردانید!

کاغذ دیواری برای اتاق خواب
کاغذ دیواری جدید برای اتاق خواب

اگر بخواهید جدید‌ترین کاغذ دیواری روز دنیا را برای اتاق خواب انتخاب کنید. نیاز دارید که نگاه متفاوت‌تری نسبت به دیگر فضا‌های خانه داشته باشید. اتاق خواب باید طوری طراحی شود که بتوانید در فضایی راحت و آرام، استراحت کنید. طرح‌های منظره‌ای از طبیعت یا دریا نیز می‌توانند این احساس آرامش را در فضای اتاق شما ایجاد کنند.

به همین دلیل بهتر است کاغذ دیواری‌های ساده یا دارای رنگ ملایم را انتخاب کنید. البته هیچ ایرادی ندارد اگر طرح کاغذ دیواری شما به صورت یک گل ظریف باشد. ولی یادتان نرود رنگ‌های ملایم را در کاغذ دیواری اتاق خواب انتخاب کنید. همچنین طرح‌های هندسی ظریف هم می‌توانند بسته به سلیقه شما مناسب باشند.

لازم نیست همه دیوار‌های اتاق خوابتان با کاغذ دیواری پوشیده شوند. زیرا آرامش فضا را بر هم می‌زند. در عوض یک دیوار را به عنوان دیوار شاخص انتخاب کنید. معمولا دیوار پشت تخت را به عنوان دیوار شاخص در نظر می‌گیرند. این دیوار را با یک پوستر دیواری طرح دار و سایر دیوار‌های اتاق را با کاغذ دیواری‌های ساده بپوشانید. بهتر است رنگ همه دیوار‌ها و اجزای اتاق با یکدیگر هماهنگ باشند. شما می‌توانید مدل کاغذ دیواری جدید برای اتاق خواب خود را از پوستر‌های سایت منزل انتخاب کنید.

کاغذ دیواری ساده و رنگی

کاغذ دیواری ساده و شیک جدید برای اتاق خواب
کاغذ دیواری ساده برای اتاق خواب

اگر می‌خواهید اتاق خواب مدرنی داشته باشید، کاغذ دیواری ساده رنگی شیک انتخاب مناسبی برای اتاق شما است. در سایت منزل، این کاغذ دیواری‌ها به صورت رنگی و ساده یا ترکیبی از رنگ‌های مختلف وجود دارند. انتخاب بهترین مدل آن به دکوراسیون اتاق و سلیقه شما وابسته است.

رنگ‌های روشن این کاغذدیواری اتاق شما را روشن‌تر نشان داده و رنگ‌های تیره، عمق و بعد اتاق را با جلوه بیش‌تری نشان می‌دهد. حتما رنگی را انتخاب کنید که با اجزای اتاق شما هماهنگ است. پوستر‌های ساده هیچ وقت تکراری نمی‌شوند و همیشه جزء اصلی اتاق خواب‌های مدرن هستند.

کاغذ دیواری سه بعدی منظره دریا و ساحل

کاغذ دیواری سه بعدی منظره دریا جدید برای اتاق خواب
کاغذ دیواری سه بعدی منظره دریا جدید

دکوراسیون داخلی با طرح‌هایی الهام گرفته از دریا و ساحل می‌تواند جلوه زیادی در اتاق شما ایجاد کند. پوستر دیواری دریا و ساحل در سایت منزل شامل طرح‌های متنوعی از دریا‌ها و ساحل‌، درختان نخل و هاوایی و … است. با توجه به نور اتاق خود می‌توانید طرح‌های روشن یا تیره از این پوستر‌های دیواری را انتخاب کنید.

طرح کاغذ دیواری جدید دریا و ساحل نمای فوق‌العاده‌ای را در اتاق شما ایجاد می‌کند. همچنین بهترین گزینه برای دیوار‌های شاخص است. استفاده از رنگ‌های سبز و آبی در این پوستر‌ها، آرامش خاصی را در فضا ایجاد می‌کند. بنابراین اگر جدید‌ترین کاغذ دیواری روز دنیا را برای اتاق می‌خواهید. باید بگوییم طرح‌های ساحل و دریا جزء گزینه‌های شما خواهند بود.

پوستر دیواری سه بعدی گل

کاغذ دیواری اتاق خواب گلدار سه بعدی جدید
کاغذ دیواری گلدار سه بعدی برای اتاق خواب

تصور کنید بعد از یک روز کاری خسته‌کننده و پر استرس به منزل می‌رسید. مقصد شما قطعا اتاق خواب بوده تا بتوانید کمی آرام شوید و وسایل خود را سر جایشان قرار دهید. اکنون اگر دیوار اتاق شما با گل‌ها تزیین شده باشد، چه اتفاقی می‌فتد؟

گل‌ها، عناصری آرامش بخش برای انسان هستند. نگاه کردن به آن‌ها می‌تواند ساعت‌ها آدم را آرام نگه دارد. از آنجایی که ساعات زیادی را در اتاق خواب خود استراحت می‌کنید و شاید خیلی از افراد اتاق کار و خوابشان در یک قسمت باشد، انتخاب پوستر دیواری طرح گل به عنوان کاغذ دیواری جدید اتاق خواب، ‌ایده‌ای منحصر به فرد است.

در سایت منزل، طرح‌های متنوعی از گل‌ها را می‌توانید در این دسته‌بندی از پوستر‌ها ببینید. مجموعه‌ای از گل‌های ریز و درشت و با رنگ‌های تیره و روشن که انتخاب بهترین مدل آن به ابعاد و میزان نورپردازی اتاق خواب شما بستگی دارد. پوستر دیواری با طرح گل، یکی دیگر از بهترین گزینه‌های خرید جدید‌ترین کاغذ دیواری روز دنیا برای اتاق خواب است.

کاغذ دیواری طرح جنگل

کاغذ دیواری طرح جنگل جدید اتاق خواب
کاغذ دیواری طرح جنگل جدید اتاق خواب

تصور منظره‌ای از طبیعت جنگل‌های استوایی با انبوهی از درختان با رنگ سبز می‌تواند حس آرامش خاصی را در اتاق خواب شما به وجود آورد. طرح کاغذ دیواری جدید برای اتاق خواب خود را از پوستر دیواری جنگل انتخاب کنید. پوستر‌هایی با طرح‌هایی متنوع که شما را به طبیعت زیبا می‌برند.

در سایت منزل علاوه بر جنگل‌های گرمسیری می‌توانید انواع متفاوتی از کاغذ دیواری‌ها با طرح جنگل را مشاهده کنید. حتی این طرح یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دیوار شاخص اتاق خواب شما است. آبشار، جنگل مه آلود، تصویری از جنگل در روز، جنگلی با تعداد زیاد حیوانات و انبوهی از درختان با رنگ‌های مختلف جزء طرح‌های جدیدی از کاغذ دیواری برای اتاق خواب هستند.

سبکی منحصر به فرد در سالن پذیرایی با جدیدترین کاغذ دیواری ها

جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی
جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی

برای اجرای سبک متفاوتی از دکوراسیون داخلی در سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن، می‌توانید از جدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا برای این قسمت از خانه خود استفاده کنید. برای انتخاب بهترین طرح باید رنگ مبل‌ها، کف زمین، سقف و.. را در نظر بگیرید. زیرا رنگ پوشش دیوار‌ها باید با رنگ‌های به کار رفته در سالن پذیرایی شما مکمل باشند. همچنین ابعاد سالن پذیرایی شما در طرحی که انتخاب می‌کنید؛ تاثیر‌گذار است.

ما پیشنهاد می‌کنیم که برای زیبا‌تر شدن فضای خانه خود، بخشی از این فضا را به عنوان دیوار شاخص در نظر بگیرید و طرحی خیره‌کننده را برای آن انتخاب کنید. باقی دیوار‌های پذیرایی شما با پوستر یا کاغذ دیواری ساده و رنگی پوشانده شوند. اما این موضوع کاملا سلیقه‌ای بوده و برای هر یک از دیوار‌ها می‌توانید مدل خاصی را سفارش دهید.

این اندازه منزل شماست که تعیین می‌کند مدل کاغذ دیواری جدید با طرح‌هایی ظریف یا درشت را انتخاب کنید. همچنین سبک خانه نیز یکی دیگر از عواملی است که به شما کمک می‌کند مدلی متناسب با فضا و سلیقه خود بخرید. در سایت منزل می‌توانید طرح‌های متفاوتی از پوستر دیواری و کاغذ دیواری ‌پذیرایی مشاهده کنید.

کاغذ دیواری نقاشی کلاسیک یا رنسانس

کاغذ دیواری نقاشی کلاسیک رنسانس پذیرایی
کاغذ دیواری نقاشی کلاسیک رنسانس

طرحی سلطنتی برای یک خانه که نقاشی هنرمندانه‌ای را روی دیوار نشان می‌دهد. برای کسانی که به دنبال جدید‌ترین کاغذ دیواری ها برای سالن پذیرایی منزل خود هستند؛ پوستر دیواری رنسانس یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. بنابراین با اجرای این مدل از پوستر‌های دیواری می‌توانید طراحی داخلی منزل خود را خاص و به یاد ماندنی کنید.

کاغذ دیواری داماسک

کاغذ دیواری داماسک جدید
کاغذ دیواری داماسک یا داماس جدید

اشتباه نکنید! کاغذ دیواری های با طرح داماسک قدیمی نیستند. بلکه الگو‌های منحصربه فردی از طرح گل هستند که طرح کاغذ دیواری جدید برای سالن پذیرایی است. تقاضای زیاد مشتریان نیز باعث شده کاغذ دیواری طرح داماس یا داماسک تنوع زیادی داشته باشد.

این تنوع زیاد باعث می‌شود گزینه‌های زیادی برای انتخاب کاغذ دیواری جدید داشته باشید. پس میزان نور فضای مورد نظر، ابعاد، رنگ اجزای درون سالن پذیرایی و همه چیز را برای خرید این مدل پوستر دیواری در نظر بگیرید. به گونه‌ای که سالن‌های کوچک به رنگ‌هایی روشن و طرح‌هایی ظریف و سالن‌های بزرگ به طرح‌هایی بزرگ با رنگ‌های تیره نیاز دارند.

اما باز هم می‌توانید متفاوت عمل کنید. یعنی با انتخاب یک کاغذ دیواری طرح داماسک که طرح خیره‌کننده و بزرگی دارد، حواس‌ها را از روی فضای کوچک نشیمن خود، پرت کنید. بنابراین با ورود در خانه، همه توجه‌ها به همان پوستر جلب می‌شود.

کاغذ دیواری گل دار و سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی گل جدید
کاغذ دیواری سه بعدی گل جدید

گل‌ها، طرح‌هایی آرامش بخش برای اتاق خواب هستند. اکنون تصویر کنید در یکی از دیوار‌های فضای نشیمن خود تصویر برجسته‌ای از یک گل بزرگ یا تعدادی گل می‌بینید. اجرای کاغذ دیواری گلدار و یا سه بعدی برای خانه‌های بزرگ و کوچک کاملا مناسب است.

قبل از خرید این مدل از جدید‌ترین کاغذ دیواری‌ها باید به میزان نورپردازی فضای خود نیز توجه کنید. زیرا باعث می‌شود در مورد رنگ آن بهتر تصمیم بگیرید. اما نکته جالب‌تر اینجاست که در سایت منزل امکان سفارش کاغذ دیواری گلدار یا گل سه بعدی در طرح و ابعاد دلخواه نیز امکان‌پذیر است. بنابراین شما می‌توانید تصویر به ظاهر برجسته از هر طرحی که می‌خواهید را در یکی از فضا‌های منزل خود اجرا کنید.

پوستر دیواری سه بعدی منظره و طبیعت

کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت جدید
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت جدید

زمانی که از آرامش صحبت می‌کنیم، فکر اکثر افراد به سمت طبیعت، جنگل، درختان و گل‌ها می‌رود. پس اگر می‌خواهید آرامش را با جدید‌ترین کاغذ دیواری روز دنیا به خانه خود بیاورید. بهتر است پوستر سه بعدی منظره و طبیعت را برای یکی از دیوار‌های نشیمن خود در نظر بگیرید. مجموعه‌ای از درختان سبز، مه، هوای روشن، فصل‌های مختلف و طبیعت‌های متنوع را می‌توانید در سایت منزل ببینید.

کاغذ دیواری طرح گچبری

از گذشته گچبری‌های دیوار، زیبایی منحصر به فردی در فضا به وجود می‌آوردند. اما اکنون اگر بخواهید گچبری‌ها را با‌ایده‌ای جدید روی دیوار اجرا کنید؛ راه حل جدید چیست؟ به نظر می‌رسد باید در پوستر‌های دیواری سایت به منزل به دنبال پوستر دیواری گچبری باشید.

با خرید یکی از مدل‌های پوستر گچبری می‌توانید جدید‌ترین مدل کاغذ دیواری را در فضای نشیمن خود نصب و اجرا کنید. همچنین این بهترین گزینه برای اجرا به عنوان دیوار شاخص محسوب می‌شود. مدلی از گچبری بزرگ یک دیوار منحصر به فرد ایجاد می‌کند و طرح‌های ریز را می‌توانید به عنوان پوستر دیواری سقف به کار ببرید.

با خرید کاغذ دیواری جدید برای دیوار پشت تلویزیون، خانه‌ات را سینما کن!

جدیدترین مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون
کاغذ دیواری پشت تلویزیون جدید

از گذشته راهکار‌های مختلفی برای طراحی دیوار تلویزیون در نظر می‌گرفتند. برای مثال طی دوره‌ای، تلویزیون‌ها را درون باکس‌هایی روی دیوار قرار می‌دادند. این باعث می‌شد رنگ‌ها و تصاویر نیز روشن‌تر به نظر برسند. اما اکنون می‌توانید از طرح کاغذ دیواری جدید برای دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید.

طراحی این دیوار می‌تواند در نمایش تصاویر و تماشای تلویزیون نیز موثر باشد. بنابراین این که چه طرح یا کدام رنگ را برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون انتخاب می‌کنید؛ اهمیت زیادی دارد. در سایت منزل مدل‌های مختلفی از پوستر دیوار پشت تلویزیون قابل سفارش هستند. اما باید کدام یک را انتخاب کرد؟

بعضی افراد تمایل دارند دیواری که تلویزیون روی آن قرار می‌گیرد تیره باشد. زیرا هم تعادل را در یک نشیمن با دیوار‌های روشن برقرار می‌کند و هم می‌تواند فضایی مانند سینما ایجاد کند. در این صورت تصاویر با جلوه بیش‌تری نمایش داده می‌شوند. یکی دیگر از‌ایده‌ها برای اجرای کاغذ دیواری پشت تلویزیون، اجرای کاغذ دیواری جدید با رنگ خنثی است. در این صورت همه حواس‌ها فقط سمت تلویزیون نخواهد بود و شما می‌توانید با استفاده از قاب عکس، قفسه، دکوری و.. این دیوار را تزئین کنید. البته می‌توانید برای دیوار پشت تلویزیون از پوستر‌های دیواری با رنگ روشن نیز استفاده کنید.

کاغذ دیواری طرح چرم

کاغذ دیواری طرح چرم برای دیوار پشت تلویزیون
کاغذ دیواری طرح چرم مناسب پشت تلویزیون

پوستر‌های دیواری کلاسیکی که نمای مجللی را در دیوار پشت تلویزیون شما ایجاد می‌کنند. پوستر دیواری طرح چرم مانند پس زمینه‌ای چند بعدی در پشت تلویزیون قابل مشاهده بوده و همه توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. شما می‌توانید این پوستر را در رنگ‌های روشن و تیره با طرح گل، لوزی و مدل‌هایی متنوع سفارش داده و سبکی منحصر به فرد در منزل خود اجرا کنید.

کاغذ دیواری طرح برگ

کاغذ دیواری طرح برگ جدید
کاغذ دیواری طرح برگ جدید

دیوار پشت تلویزیون یکی از دیوار‌هایی است که افراد زیادی روزانه به دلیل دیدن برنامه‌های تلویزیونی، ساعت‌ها به آن خیره می‌شوند. بنابراین چه چیزی بهتر از اینکه طرحی را انتخاب کنید که آرامش بخش باشد. رنگ سبز یکی از پر طرفدارترین رنگ‌های آرام در کاغذ دیواری‌ها است.

طرح‌های متنوعی از پوستر دیواری برگ در سایت منزل موجود بوده و شما می‌توانید با توجه به فضای منزل خود تصمیم بگیرید کدام یک را انتخاب کنید. جدید‌ترین طرح‌های این مدل از پوستر دیواری را برای خانه خود تهیه کنید و طبیعت را به خانه خود بیاورید.

کاغذ دیواری طرح پتینه

کاغذ دیواری طرح پتینه طوسی
کاغذ دیواری طرح پتینه جدید

کاغذ دیواری پتینه یکی از لوکس و لاکچری ترین طرح ها برای تزیین دیوار پشت تلویزیون، ال سی دی و تی وی است. در فروشگاه منزل می توانید جدیدترین کاغذ دیواری طرح پتینه در رنگ های متنوع و خاص را به شکل آنلاین ثبت سفارش و خریداری کنید.

تفاوت را با خرید طرح کاغذ دیواری جدید سقف احساس کنید!

کاغذ دیواری برای سقف
کاغذ دیواری جدید برای سقف خانه

در طراحی دکوراسیون داخلی، همیشه به سقف‌ها توجه خاصی نمی‌شد. به گونه‌ای که بیش‌تر افراد سقف اتاق یا هر فضای دیگری از منزل را رنگ سفید میزدند. اما با ورود جدید‌ترین کاغذ دیواری‌ها در بازار، دیگر این طور نیست.

یعنی با در نظر گرفتن سقف منزل و سلیقه خود می‌توانید طرح مناسبی از کاغذ دیواری‌های سقف را انتخاب کنید. در سایت منزل نمونه‌های زیادی به عنوان کاغذ دیواری سقف قابل مشاهده هستند. اما، اینجا دو مدل کاغذ دیواری جدید مخصوص سقف را معرفی می‌کنیم.

کاغذ دیواری کهکشان و فضا

کاغذ دیواری سقفی کهکشان
کاغذ دیواری سقفی جدید طرح کهکشان

شاید پوستر دیواری گچبری‌ایده جالبی برای سقف سالن پذیرایی یا نشیمن باشد. اما بهتر است جدید‌ترین کاغذ دیواری روز دنیا را برای سقف اتاق خواب خود اجرا کنید. کاغذ دیواری کهکشانی و فضا که رنگی مناسب اتاق خواب دارند و به خوبی آسمان شب، کهکشان‌ها در شب یا سیارات را در سقف اتاق شما به نمایش در می‌آورند.

کاغذ دیواری ابر و آسمان

کاغذ دیواری سقف طرح آسمان و ابر
کاغذ دیواری سقف طرح آسمان و ابر

شبیه‌سازی فضای درون خانه و فضای بیرون یکی از‌ایده‌هایی بوده که برای بخش‌های مختلف خانه، قابل اجرا است. به همین دلیل می‌توانید سقف خانه خود را هم با یک پوستر دیواری ابر و آسمان بپوشانید. تصویری از ابر‌های سفید و زیبا در زمینه آسمان آبی یا حتی اگر خواستید می‌توانید طرحی از آسمان و ابر در کنار پرنده‌های در حال پرواز را از سایت منزل انتخاب کنید.

تحقق رویای کودکانه با جدیدترین مدل های کاغذ دیواری

مدل کاغذ دیواری اتاق کودک جدید
مدل جدید کاغذ دیواری اتاق کودک

تخیل و رویا پردازی کودکان، اصلی‌ترین ویژگی‌های آن‌ها بوده که همیشه از سوی والدین نادیده گرفته می‌شود. اما کودکان از همین طریق با اطرافیان خود اراتباط برقرار می‌کنند. شما می‌توانید کمک کنید این رویا‌های کودکان برای همیشه زنده بماند. احتمالا می‌پرسید چطور ممکن است؟

جدید‌ترین مدل کاغذ دیواری روز دنیا را برای پوستر دیواری اتاق کودک تهیه کنید. در نتیجه متوجه تغییراتی در رویای کودکان و حتی آرامش آن‌ها در خواب می‌شوید. سعی کنید برای خرید کاغذ دیواری کودک از خود کودکتان هم نظر بخواهید تا به کمک خودش، اتاق او را طراحی و دیزاین کنید. شما می‌توانید طرح‌های متفاوتی از پوستر دیواری اتاق کودک را از طریق سایت منزل سفارش دهید.

پوستر دیواری یا کاغذ دیواری کودک

اتاق کودک دقیقا زمین بازی فرزند شماست. بنابراین مانند بخش‌های دیگر منزل، برای خرید کاغذ دیواری سخت نگیرید. در حقیقت توجهی نکنید که فضای اتاق کوچک یا بزرگ است. فقط اجازه دهید که خودش این زمین بازی را طراحی کند.

پوستر دیواری کودک در طرح‌های مختلفی در سایت منزل قابل سفارش بوده و نه تنها برای اتاق، بلکه امکان اجرای آن در کلینیک‌های پزشکی مخصوص کودکان، پارک‌های بازی، مهدکودک‌ها و.. نیز وجود دارد. طرح‌های کارتونی حیوانات، ماه و ستاره‌ها، ابر‌ها، نقشه جهان، ربات‌ها، بالن‌ها و.. از مدل‌های جدید کاغذ دیواری برای دیوار‌های اتاق کودک هستند.

پوستر دیواری کارتونی

کاغذ دیواری سگ های نگهبان

انیمیشن‌ها و برنامه کودک‌ها از بهترین سرگرمی‌های کودکان هستند. پس چه چیزی بهتر از این که شخصیت‌های محبوب آن‌ها را به اتاقشان دعوت کنید. با خرید پوستر دیواری کارتونی می‌توانید فضایی شاد و کودکانه در اتاق فرزند خود به وجود‌آورید. بنابراین بهترین‌ایده برای طرح کاغذ دیواری جدید اتاق کودک شما به حساب می‌آید.

پوستر دیواری شخصیت‌های معروف

ممکن است شخصیت‌های محبوب کودک شما به کارتون‌ها یا برنامه کودک‌هایی که می‌بینید؛ مربوط نشود. برای مثال شاید پسر شما یکی از طرفداران معروف‌ترین فوتبالیست‌ها است. همچنین ممکن است یکی از شخصیت‌هایی که دختر شما در یک کتاب خوانده، شخصیت دلخواه او باشد. پس طرح‌های متنوعی از پوستر دیواری شخصیت‌های معروف را مشاهده کرده و مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

سخن پایانی

طرح کاغذ دیواری جدید
طرح کاغذ دیواری جدید

بنابراین اگر خانه تازه‌ای خریدید یا به فکر تعویض دکوراسیون منزل خود هستید. شما می‌توانید با سفارش جدید‌ترین کاغذ دیواری روز دنیا یا پوستر دیواری از سایت منزل، ساختار جدیدی در هر یک از بخش‌های خانه خود بسازید. نگران نباشید! برای هر فضا طرح‌های متنوعی را می‌بینید. پس با نکات موجود در این مطلب و جدید‌ترین مدل‌های معرفی شده، می‌توانید بهترین مدل آن را انتخاب کنید.

6 دیدگاه در “تولد دوباره خانه شما، با خرید جدیدترین کاغذ دیواری های روز دنیا

  1. sanaz گفت:

    خیلی خوشگلن این کاغذ دیواری ها هزینش چقدر میشه؟

    1. فروشگاه منزل گفت:

      درود بر شما
      قیمت پوستر دیواری و کاغذ دیواری های منزل از هر متر مربع 150 هزار تومان شروع میشه.
      برای محاسبه قیمت دقیق به صفحه محصول انتخاب شده مراجعه کنید و بر روی دکمه محاسبه قیمت کلیک کنید.

  2. مینا سعادتی گفت:

    لطفا قیمت کاغذ دیواری های جدید که عکسشو گذاشتید هم بزارید

    1. منزل دات آی آر گفت:

      دورد بر شما
      قیمت محصولات را در فروشگاه منزل می توانید مشاهده کنید
      http://www.manzel.ir

  3. علیرضا گفت:

    لطفا کاغذ دیواری جدید سال 2024 هم بزارید
    ممنون از سایت خوبتون

    1. منزل دات آی آر گفت:

      درود بر شما
      ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.
      به زودی جدیدترین کاغذ دیواری های سال 2024 هم در سایت منزل قرار میگیره.

دیدگاهتان را بنویسید