هیچ محصولی یافت نشد.

کاغذ دیواری داماسک

کاغذ دیواری های طرح داماسک جز آن دسته از کاغذ دیواری‌‌ هایی هستند که با خانه های کلاسیک و لاکچری هم خوانی بسیار خوبی دارند. این دسته از کاغذ دیواری‌‌‌ ها به دلیل بهره مندی از طرح داماسک، بیشتر در سالن پذیرایی خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند ولی این نکته به آن معنا نیست که در قبال انتخاب طرح داماسک محدودیت وجود دارد. اولویت اول در انتخاب هر طرحی، سلیقه ی شخصی است.

کاغذ دیواری‌‌ طرح داماسک در بیشتر مواقع بر روی دیوار پشت تلویزیون نیز نصب می شود. معمولاً انتخاب کاغذ دیواری‌‌ داماسک و سایر کاغذ دیواری‌ های طرح دار این گونه است که یک یا دو دیوار با کاغذ دیواری‌ طرح دار پوشیده می شود و سایر دیوار ها با کاغذ دیواری‌ طرح ساده. البته باید کاغذ دیواری‌ طرح ساده همخوانی خوبی از لحاظ رنگ با کاغذ دیواری طرحدار (مثلا داماسک) داشته باشد.

اگر اسم داماسک برای شما نا آشناست باید ذکر شود که کاغذ دیواری‌‌‌ های داماسک دارای طرحی از گل های کلاسیک و فانتزی هستند که رنگ هایی مانند طلایی، کرم، قهوه ای، طوسی، و سایر رنگ های سنگین و رسمی را دارا می باشند. به همین دلیل است که کاغذ دیواری‌‌ های‌ داماسک بیشتر در سالن پذیرایی خانه های لاکچری و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند.

تمامی کاغذ دیواری‌‌‌ های موجود در فروشگاه اینترنتی منزل از بهترین مواد تهیه شده اند و فروشگاه اینترنتی منزل همیشه به دنبال ارائه بهترین کیفیت به شما عزیزان می باشد.

خرید کاغذ دیواری داماسک

بعد از مشاهده و بررسی کاغذ دیواری‌‌ های موجود در فروشگاه اینترنتی منزل به راحتی می توانید نسبت به خرید آن با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت اقدام نمائید.