هیچ محصولی یافت نشد.

کاغذ دیواری گلدار

از زمان های بسیار قدیم، زمانی که تازه کاغذ دیواری ها وارد بازار شده بودند، یکی از اولین طرح های موجود و پرطرفدار همین طرح گل بود. طرحی که هنوز هم طرفداران بسیاری دارد و شاید دلیل آن هم سادگی آن در عین زیباییش باشد. کاغذ دیواری گلدار امروزه در طرح های بسیار متنوعی طراحی و تولید می شوند تا بتوانید با دست باز طرح مورد علاقه ی خودتان را انتخاب کنید.

اصولاً کارشناسان پیشنهاد می کنند که بهتر است کاغذ دیواری‌های گلدار در فضاهای خانگی مانند اتاق خواب و سالن پذیرایی و… نصب شود و خیلی مناسب فضاهای رسمی نیست. رنگ بندی کاغذ دیواری‌ های طرح گلدار نیز به گونه ای است که مناسب برا فضاهای خانگی باشد نه فضاهای اداری و رسمی.

به دلیل این که کاغذ دیواری‌‌ های گلدار شامل طرح گل ریز یا درشت تکرار شونده هستند، ممکن است نصب این کاغذ دیواری‌ ها بر روی تمامی دیوارهای خانه کمی خسته کننده به نظر برسد. به همین دلیل برخی از افراد یک یا دو دیوار خانه ی خود را با این کاغذ دیواری‌ می پوشانند و بقیه ی دیوار های خانه را با کاغذ دیواری های ساده یا طرح های نسبتاً ساده تر. این روش چند سالی است که بیشتر مورد پسند بوده و جذابیت فضا را نیز بیشتر نمایان می کند. این کاغذ دیواری‌ ها در آشپرخانه نیز کارایی خوبی دارند.

کاغذ دیواری‌ های گلدار به دلیل استفاده از طرح گل که نمادی از طبیعت است، سرشار از حس نشاط و طراوت است.

کاغذ دیواری های موجود در فروشگاه اینترنتی منزل از بهترین مواد با بالاترین کیفیت ساخته شده اند و همیشه به دنبال ارائه ی بهترین کیفیت به شما عزیزان می باشد.

خرید کاغذ دیواری گلدار

در صورت وجود در گونه مشکل یا سوال در مورد انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری‌ مورد نظرتان، می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی منزل در تماس باشید و در مورد خرید مشاوره بگیرید.