هیچ محصولی یافت نشد.

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری‌ ها از زمان های گذشته تا کنون طرح های زیادی را داشته اند اما یکی از قدیمی ترین و شاید اولین طرح های کاغذ دیواری، طرح ساده است. کاغذ دیواری طرح ساده به دلیل داشتن طرحی که اصلاً شلوغ نیست و رنگ بندی بسیار متنوعی که دارد مورد پسند بسیاری از افراد است. این کاغذ دیواری‌ ها را می توان در انواع فضاهای خانگی از جمله سالن پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، و همچنین فضاهای اداری و رسمی و … نیز نصب کرد.

کاغذ دیواری‌های ساده امروزه کاربرد دیگری نیز دارند. این کاغذ دیواری‌ ها به عنوان مکمل کاغذ دیواری‌‌ های طرح دار از قبیل کاغذ دیواری‌‌ داماسک، گلدار، راه راه و… به کار می رود. دلیل این کار این است که استفاده از کاغذ دیواری‌ های طرح دار با طرح های شلوغ در تمامی دیوارهای خانه ممکن است کمی خسته کننده و آزار دهنده باشد به همین دلیل یک یا دو دیوار خانه را با کاغذ دیواری‌‌ های طرح دار می پوشانند و بقیه ی دیوارها را با طرح ساده. به همین دلیل است که کاغذ دیواری‌ های ساده کاربرد فراوانی دارند. اگر کمی به این نکته فکر کنیم می بینیم که بیشتر فضای خانه با کاغذ دیواری های ساده پوشانده می شوند پس باید در انتخاب آن نهایت دقت و سلیقه را به خرج داد.

اگرچه طرح های بسیار متنوعی در کاغذ دیواری‌ های ساده موجود است ولی رنگ بندی بسیار متنوع و بی نظیر این دسته از کاغذ دیواری ها مشخصه ی اصلی آن ها به شمار می رود.

خرید کاغذ دیواری ساده

برای خرید کاغذ دیواری‌ ساده می توانید در بین طرح های مختلف و متنوع موجود در فروشگاه اینترنتی منزل گشتی بزنید و محصول مرود نظر خودتان را انتخاب کنید. سپس آن را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به راحتی خریداری نمائید.