سرشت و ذات بشر به گونه‌ای است که عاشق زیبایی است و تمایل دارد در محیطی زیبا و دلنشین زندگی کند و روزگار بگذراند. اگر به طراحی‌ها و ساختمان‌های قرون گذشته نگاه کنید هم علاقه به زیبایی را به صورت آشکار می‌بینید. متخصصان دکوراسیون داخلی خیلی خوب از این علاقه و خصوصیت ذاتی بشر آگاهی دارند و می‌کوشند محصولاتی طراحی، تولید و عرضه کنند که با این خصوصیت انسان مطابقت و سازگاری داشته باشد. یکی از محصولاتی که این کارشناسان موفق به طراحی آن شدند، کاغذ دیواری پذیرایی است.

همان طور که از اسم کاغذ دیواری پذیرایی مشخص است، این محصول مخصوص نصب روی دیوار پذیرایی در منازل است. البته از کاغذ دیواری پذیرایی می‌توان در فضاهای اداری و کاری هم استفاده کرد ولی کمی باید در انتخاب طرح دقت کنیم تا یک فضای جذاب و دلپسند به وجود بیاوریم. در این مقاله قصد داریم با چند مورد از مدل‌های عالی کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شویم. در صورتی که شما هم تمایل دارید برای بخش پذیرایی منزل خود یک کاغذ دیواری جذاب انتخاب کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی

مدل‌های مختلفی برای کاغذ دیواری پذیرایی به بازار عرضه شده است. برخی از این مدل‌ها همه‌پسند هستند و برخی دیگر از این مدل‌ها را افراد و سلیقه‌های خاصی می‌پسندند. در این بخش از مقاله قصد داریم چند مدل عالی و پرطرفدار کاغذ دیواری پذیرایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از این طرح‌ها می‌توانید فضایی جذاب و ناب در منزل خود ایجاد کنید.

نکته‌ای که باید مد نظر قرار دهید این است که پوستر دیواری همان کاغذ دیواری سه بعدی است؛ بنابراین اگر جایی از مقاله با کلمه پوستر دیواری یا پوستر سه بعدی برخورد کردیم، بدانید که همان کاغذ دیواری سه بعدی است. تفاوت کاغذ دیواری معمولی و کاغذ دیواری سه‌بعدی این است که کاغذ دیواری معمولی، یک طرح دارد که مدام تکرار می‌شود ولی کاغذ دیواری سه بعدی، یک طرح خاص و کلی (مثل یک منظره زیبا) را به نمایش می‌گذارد.

حتما بخوانید:

کدام دیوار خانه را کاغذ دیواری کنیم؟

چه رنگ کاغذ دیواری خانه را بزرگ نشان می دهد؟

  1. کاغذ دیواری پذیرایی طرح کلاسیک

    با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید

    پوستر دیواری پذیرایی طرح کلاسیک

    با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید

    کاغذ دیواری پذیرایی طرح کلاسیک

    با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید

    کاغذ دیواری پذیرایی طرح کلاسیک

    خرید کاغذ دیواری کلاسیک 

    خرید پوستر دیواری کلاسیک

    اولین مدل کاغذ دیواری پذیرایی که می‌خواهیم معرفی کنیم، پوستر دیواری کلاسیک است. کاغذ دیواری کلاسیک پر از طرح‌ها و نقش‌های نوستالژیک و زیباست و حس آرامش و صمیمیت خاصی در منزل شما به وجود می‌آورد. این طرح با اسم پوستر سه بعدی کلاسیک هم شناخته می‌شود و یکی از بهترین طرح‌ها برای بخش پذیرایی منزل شما است.

    کاغذ دیواری کلاسیک طیف رنگی خاصی را دربرمی‌گیرد. به عنوان مثال رنگ کرمی که یک رنگ ملایم و آرام است، معمولاً در طرح‌های کلاسیک دیده می‌شود. این کاغذ دیواری روی اهالی منزل از نظر روانی هم تأثیر می‌گذارد و آن‌ها را به آرام و ریلکس بودن فرامی‌خواند و گویی محیط خانه را گرم‌تر می‌کند. این طرح برای دیوار پذیرایی عالی است. اگر خواهان آرامش هستید، حتماً مدل‌های پوستر دیواری پذیرایی را بررسی کنید.

  2. کاغذ دیواری پذیرایی طرح آجر

    پوستر دیواری طرح آجر سفید DA-4421

    کاغذ دیواری طرح آجر سفید برای سالن پذیرایی

    پوستر دیواری طرح آجر DA-4387

    کاغذ دیواری پذیرایی طرح آجر

    خرید کاغذ دیواری طرح آجر

    کاغذ دیواری طرح آجر یکی دیگر از طرح‌های بسیار زیبا و دلپسند برای پذیرایی منزل است. این طرح دو مزیت عمده دارد. اول اینکه خیلی خاص است؛ چون مشاهده طرح آجر در پذیرایی منزل کمی مخاطب را غافل‌گیر می‌کند و خیلی برای او جذاب است. دومین مزیت عمده این طرح تأثیر روانی آن است.

    در گذشته در منازل شاهد دیوار آجری بودیم. این دیوارها باعث می‌شد که در فصل تابستان خانه خنک‌تر و در زمستان خانه گرم‌تر به نظر برسد. اکنون کاغذ دیواری آجری هم همان نقش را ایفا می‌کند؛ یعنی اگر این طرح را روی دیوار پذیرایی خود بچسبانید می‌توانید از نظر روانی، دمای منزل را در تمامی فصول متعادل‌تر کنید و از گرمی و سردی هوا بکاهید. البته این خصوصیت مربوط به آجرهای قهوه‌ای رنگ است.

    کاغذ دیواری آجر با رنگ سفید هم وجود دارد که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. این طرح مخصوص فضاهای پررفت و آمد مثل راه پله و راهرو است و حالت عمومی دارد. از این رو بعضی از خانواده‌ها از این طرح در پذیرایی هم استفاده می‌کنند.

  3. پوستر سه بعدی طبیعت و منظره

    با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید

    پوستر سه بعدی طبیعت مناسب سالن پذیرایی

    با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید

    پوستر سه بعدی طبیعت برای سالن پذیرایی

    خرید پوستر سه بعدی طبیعت

    سومین پیشنهاد عالی برای کاغذ دیواری پذیرایی، پوستر سه بعدی طبیعت و منظره است. این طرح واقعاً حیرت انگیز است و کلی انرژی در ذهن و جسم انسان تزریق می‌کند. فرض کنید که روی دیوار پذیرایی شما یک طرح کاملاً طبیعی از جنگل، طبیعت و منظره باشد، چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ قطعاً احساسی که وصف ناشدنی است. امروزه انسان‌ها به شدت مشغول هستند و مشغله‌ها به قدری زیاد شده که دیگر فرصتی برای طبیعت‌گردی و حضور در دل طبیعت نمانده است. متخصصان دکوراسیون داخلی این مسئله را به خوبی درک می‌کنند و می‌خواهند برای آن یک راهکار عالی ارائه دهند. یکی از راهکارهای بی‌نظیر این متخصصان، استفاده از پوستر دیواری طبیعت و منظره است.

    به عنوان مثال بعضی افراد عاشق پاییز هستند و دوست دارند که همه فصل‌های سال، پاییز باشد. این افراد می‌توانند خیلی راحت پوستر دیواری با یک منظره از پاییز روی دیوار پذیرایی خودشان بچسبانند و از تماشای این طرح غرق در لذت و دلخوشی شوند. برخی دیگر دوست دارند که در کوهستان زندگی کنند و متأسفانه امکانش نیست. این افراد می‌توانند یک پوستر دیواری از یک منظره کوهستانی جذاب روی دیوار پذیرایی نصب کنند.

    پوستر دیواری سه بعدی طبیعت به قدری ناب و جذاب است که علاوه بر زیباسازی محیط منزل می‌تواند روی روحیه اهالی خانه هم تأثیر بگذارد و به آن‌ها شادی و آرامش ببخشد. از طرفی مهمانان هم به خانه شما علاقمند می‌شوند و از فضایی که در آن قرار می‌گیرند، لذت می‌برند؛ بنابراین اگر به طبیعت علاقه دارید، این نوع پوستر دیواری را جدی بگیرید.

  4. پوستر سه بعدی لاکچری

    با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید

    پوستر سه بعدی لاکچری مناسب پذیرایی

    با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید

    کاغذ دیواری پذیرایی طرح لاکچری

    با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید

    کاغذ دیواری پذیرایی طرح رنسانس و نقاشی کلاسیک

    خرید پوستر سه بعدی لاکچری

    در دنیای مدرن بسیاری از خانواده‌ها تمایل دارند که منزل خود را با کالاهای لوکس و منحصر به فرد تزئین کنند. این کالاها واقعاً جذاب هستند و نمای زیبایی به منزل می‌بخشند. پس از آنکه متخصصان دکوراسیون داخلی دیدند که چقدر مخاطبان به محصولات لوکس علاقه دارند، تصمیم گرفتند که پوستر سه بعدی لاکچری را طراحی و روانه بازار کنند.این نوع کاغذ دیواری برای بخش‌های مختلف منزل زیبا و چشم‌نواز است. یکی از بهترین بخش‌ها برای نصب این نوع پوستر دیواری، دیوار پذیرایی است.

    در بین پوسترهای دیواری طرح لاکچری، طرح رنسانس، طرح مجسمه، طرح ساعت، طرح چرم و غیره به چشم می‌خورد. تمام این طرح‌ها بسیار زیبا و خاص هستند و مخاطب را مجذوب خودشان می‌کنند. در صورتی که به محصولات لوکس علاقه دارید و منزل خود را با این محصولات آراسته‌اید، پیشنهاد می‌شود که دیوار پذیرایی خود را هم با پوستر سه بعدی لاکچری تزئین کنید. بازخورد مخاطبان برای شما روشن می‌کند که این مدل کاغذ دیواری پذیرایی تا چه حد جذاب و ناب است.

  5. پوستر دیواری مدرن

    با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید

    کاغذ دیواری پذیرایی طرح مدرن

    با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید

    کاغذ دیواری مدرن مناسب سالن پذیرایی

    خرید کاغذ دیواری مدرن

    خرید پوستر دیواری مدرن

    یکی از محصولات عالی که می‌توانید از آن به عنوان کاغذ دیواری پذیرایی استفاده کنید، پوستر دیواری مدرن است. کاغذ دیواری مدرن باعث می‌شود که منزل شما، مدرنیته را به نمایش بگذارد. پوستر دیواری مدرن طرح‌های مختلفی را دربرمی‌گیرد که از جمله آن می‌توان به طرح چهره، طرح هندسی، طرح بتن و غیره اشاره کرد.

    بعضی از خانواده‌ها مدرنیته را به طرح‌های سنتی ترجیح می‌دهند و به همین خاطر تمایل دارند که منزل خود را به صورت مدرن تزئین و طراحی کنند. اگر دقت کنید که در خانه این مدل از افراد، پر از کالاها و اشیاء مدرن است و تنها جای خالی کاغذ دیواری مدرن روی دیوار پذیرایی آن‌ها خالی است. اگر شما هم تمایل به محصولات مدرن دارید، پیشنهاد می‌شود که انواع پوستر دیواری مدرن را ببینید و یکی از زیباترین‌ها را برای خودتان انتخاب کنید.

  6. پوستر دیواری دریا و ساحل

    با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید

    کاغذ دیواری سالن پذیرایی طرح دریا و ساحل

    کاغذ دیواری پذیرایی طرح دریا و ساحل

    کاغذ دیواری دریا و ساحل مناسب سالن پذیرایی

    خرید کاغذ دیواری سه بعدی منظره دریا

    دریا و ساحل همیشه یادآور آرامش، گرما، صفا، صمیمیت و دوستی است و به همین خاطر هم بسیاری از انسان‌ها با تمام وجود عاشق دریا هستند و دوست دارند تمام عمر خود را در کنار دریا بگذرانند. خوشبختانه متخصصان دکوراسیون داخلی خیلی خوب می‌دانند که انسان‌ها به دریا و ساحل علاقه زیادی دارند و به همین خاطر اقدام به طراحی و عرضه یک محصول شگفت انگیز به نام کاغذ دیواری سه بعدی منظره دریا کرده‌اند.

    پذیرایی، یکی از نقاط کانونی و مهم منزل به حساب می‌آید که خانواده‌های بسیاری روی آن حساسیت دارند. حتی وقتی مهمان‌ها به منزل شما می‌آیند، بیشتر به زیبایی و دکوراسیون این بخش از منزل توجه می‌کنند. پوستر دیواری دریا و ساحل می‌تواند حال و هوای بی‌نظیری به خانه شما ببخشد و باعث شود که مهمان‌ها از حضور در منزل شما نهایت لذت را ببرند. البته برخی از خانواده‌ها از این طرح در اتاق خواب خود استفاده می‌کنند تا وقتی از خواب بیدار می‌شوند، حس بودن در کنار دریا و ساحل را داشته باشند.

  7. پوستر دیواری اشکال هندسی

    با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید

    کاغذ دیواری سالن پذیرایی طرح هندسی

    با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید

    کاغذ دیواری پذیرایی مدل اشکال هندسی

    خرید پوستر دیواری هندسی

    پوستر دیواری طرح هندسی با نظم، هماهنگی و ظرافتی که در خودش دارد می‌تواند زیبایی را به بهترین شکل ممکن به منزل ما بیاورد. بسیاری از خانواده‌ها برای جذاب و مجلل کردن محیط خانه خود از خصوصیات این طرح استفاده می‌کنند. عمقی که این طرح اشکال هندسی دارد باعث می‌شود که مخاطب احساس کند که واقعاً این طرح‌ها روی دیوار کار شده و طبیعی است.

  8. پوستر سه بعدی گل

    با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید

    پوستر سه بعدی گل مناسب پذیرایی

    با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شوید

    کاغذ دیواری پذیرایی طرح گل سه بعدی

    خرید پوستر سه بعدی گل

    پوستر دیواری هندسی این توانایی را دارد که به منزل و خصوصاً بخش پذیرایی، زیبایی و روح تازه‌ای ببخشد. این طرح می‌تواند حس و حال هنری و خلاقانه را در منزل شما بیشتر کند. همچنین این مدل کاغذ دیواری برای قرار گرفتن در پشت تلویزیون عالی است.یکی از روح‌بخش‌ترین و زیباترین مخلوقات خداوند، گل‌ها هستند. این پدیده‌های شگفت انگیز به قدری زیبا و ناب هستند که انسان را پر از حس خوشی، شادی و تازگی می‌کنند و به همین خاطر هم طرفداران زیادی دارند. یکی از بهترین طرح‌ها برای دیوار پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی گل است که هم تنوع بالایی دارد و هم تقریباً تمام طرح‌های آن زیبا و همه‌پسند است.

    اولین مزیت کاغذ دیواری پذیرایی با طرح گل این است که جلوه‌ای از طبیعت است و از آن‌جا که انسان رابطه بسیار خوب و عمیقی با طبیعت دارد، می‌تواند از این نوع کاغذ دیواری نهایت لذت را ببرد. همچنین این طرح منزل شما را پر از طراوات می‌کند و باعث می‌شود که روحیه اهالی منزل شاداب شود. در صورتی که به طبیعت علاقمند هستید و می‌خواهید خانواده‌ای شاد داشته باشید، پوستر دیواری طرح گل می‌تواند کمک زیادی به شما بکند.

خرید کاغذ دیواری پذیرایی با بهترین قیمت در فروشگاه منزل

عصر امروز، عصر دکوراسیون داخلی و طرح‌های جذاب و فوق‌العاده است. از این رو است که بسیاری از خانواده‌ها تمایل دارند که در منزل خودشان از محصولات دکوراسیون داخلی استفاده کنند. فروشگاه اینترنتی منزل از زمان تأسیس تاکنون تلاش کرده که این نیاز را به بهترین شکل ممکن شناسایی و درک کند و سپس بهترین پاسخ ممکن را به آن بدهد.

این فروشگاه انواع و اقسام کاغذ دیواری را عرضه کرده تا دست مخاطبان برای انتخاب محصول مورد نظر باز باشد. یکی از کامل‌ترین بخش‌های سایت منزل، کاغذ دیواری پذیرایی است که در این بخش تلاش شده، مجموعه‌ای از بهترین و زیباترین پوسترهای دیواری قرار گیرد.

در صورتی که شما هم تمایل دارید برای پذیرایی منزل خود، کاغذ دیواری خریداری کنید، فروشگاه منزل می‌تواند بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار دهد. منزل همواره می‌کوشد که تجربه یک خرید به‌یادماندنی را برای شما رقم بزنید. لطفاً نظرها، پرسش‌ها و پیشنهادهای خود را در زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

خرید کاغذ دیواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *