85 محصول

نمایش 12 24 36

کاشی بین کابینتی طلایی کد 200

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی کد 500

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی طلایی کد 5002

تومان هر تایل

کاشی بین کابینت کد 5003d

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی رنگ مسی کد 5003m

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی طلایی کد 9009g

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی آلومینیومی کد 9009s

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی طلایی کد 10021

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی کد 10037

تومان هر تایل

کاشی بین کابینت رنگ برنز کد 10057

تومان هر تایل

تایل آلومینیومی بین کابینت نقره ای کد 20011

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی خاکستری کد 20021

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی سفید طلایی کد 20080

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی طرح سرامیکی کد 20325

تومان هر تایل

کاشی بین کابینت کد 20335

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی طلایی کد 20512

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی سفید طلایی کد 20539

تومان هر تایل

تایل بین کابینتی کد 20559

تومان هر تایل

کاشی بین کابینت رنگ نقره ای کد 40010

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی رزگلد کد 40014

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی نقره ای TP101

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی نقره ای آلومینیومی TP102

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی طلایی آلومینیومی TP103

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی طلایی آلومینیومی TP104

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی سفید آلومینیومی TP105

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی مسی آلومینیومی TP106

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی سفید و مسی آلومینیومی TP107

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی نقره ای و طلایی آلومینیومی TP108

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی سفید آلومینیومی TP109

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی قهوه ای آلومینیومی TP110

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی نقره ای و طلایی آلومینیومی TP111

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی کرم آلومینیومی TP112

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی سفید آلومینیومی TP114

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی نقره ای آلومینیومی TP113

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی نقره ای آلومینیومی TP115

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی طلایی آلومینیومی TP116

تومان هر تایل

کاشی بین کابینتی

تایل بین کابینتی یا کاشی بین کابینتی یکی از جدیدترین پوشش ها برای تزیین دکوراسیون آشپزخانه و مخصوصا فضای بین کابینت است. کاشی بین کابینت در طرح های جدید و متنوع، قیمت مناسب، و با بهترین کیفیت تولید می شود و با استفاده از آن ها می توانید فضای آشپزخانه را جذاب و دلنشین کنید. در فروشگاه اینترنتی منزل می توانید جدیدترین مدل ها و قیمت کاشی بین کابینتی را به راحتی مشاهده و به صورت اینترنتی خرید کنید.

دانش دکوراسیون داخلی می‌کوشد که هر روز زیبایی منازل ما را بیشتر کند و کاری کند که در منزل خود احساس آرامش و راحتی داشته باشیم. یکی از نقاط مهم منزل که بخش قابل توجهی از فعالیت‌های خانه در آن انجام می‌شود، آشپزخانه است. معمولاً اعضای خانواده خصوصاً بانوان بیشتر در این فضا حضور دارند و به همین خاطر اگر می‌خواهید خانواده‌ای بانشاط و سرحال داشته باشید، باید به دکوراسیون و فضای آشپزخانه اهمیت بدهید. یکی از محصولات عالی که به زیبایی و جذابیت آشپزخانه و کل منزل شما کمک می‌کند، کاشی بین کابینتی است که به آن تایل بین کابینتی هم گفته می‌شود.

در این صفحه تصمیم داریم در مورد کاشی بین کابینتی توضیح دهیم و مزایای این محصول را بیان کنیم. در صورتی که شما هم می‌خواهید فضای منزل خود را متحول کنید و منزلی پر از شادی، آرامش و صمیمیت داشته باشید، تا پایان توضیحات با ما همراه شوید.

کاشی بین کابینتی چیست؟

کاشی بین کابینتی دیگر به تعریف و معرفی احتیاجی ندارد. همین اسم، گویای همه چیز است. این نوع کاشی، در فضای بین کابینت‌های هوایی و زمینی آشپزخانه قرار می‌گیرد و علاوه بر محافظت از دیوار آشپزخانه در برابر آلودگی، چربی و رطوبت، به شما کمک می‌کند که آشپزخانه‌ای زیبا، جذاب و آرامش‌بخش داشته باشید.

البته باید در انتخاب کاشی بین کابینت دقت کنید تا بتوانید آشپزخانه‌ای دلباز و شیک داشته باشید. انتخاب تایل بین کابینتی به کمی دقت نیاز دارد. به عنوان مثال اگر آشپزخانه‌ و منزل شما کوچک است، نباید از رنگ‌های تیره برای کابینت و کاشی بین کابینتی استفاده کنید؛ چون این کار باعث می‌شود که منزل شما کوچک‌تر به نظر برسد.

کاشی بین کابینتی چه ویژگی ها و مزایایی دارد؟

چرا باید از کاشی بین کابینتی استفاده کرد؟ مگر استفاده از کاشی بین کابینت چه مزایایی دارد که متخصصان دکوراسیون داخلی تا این حد روی استفاده از آن تأکید دارند؟ در ادامه به چند مورد از مزایا و ویژگی‌های این محصول اشاره خواهیم کرد:

تنوع در طرح، نقش و رنگ

اولین خصوصیت کاشی بین کابینتی این است که هیچ محدودیتی در طرح، نقش و رنگ آن وجود ندارد و به همین خاطر هر طرح که مد نظرتان باشد در بازار وجود دارد. البته این تنوع در طرح و رنگ باعث تنوع بالا در قیمت این محصول هم شده است. در صورتی که تمایل به خرید کاشی بین کابینتی داشته باشید، طیف وسیعی از این محصول پیش روی شما قرار خواهد داشت.

محافظت از دیوار بین کابینت های هوایی و زمینی

وقتی کابینت‌های زمینی و هوایی نصب می‌شود، دیوار بین آن‌ها در معرض حرارت، رطوبت، گرما، سرما، آلودگی و چربی قرار می‌گیرد و به همین خاطر باید با استفاده از محصولات مقاوم از این فضا محافظت کرد. تایل بین کابینتی این فرصت و امکان را به شما می‌دهد که از فضای بین کابینت‌ها به بهترین شکل ممکن محافظت کنید.

سهولت در شستشو و نظافت بین کابینت ها

یکی دیگر از دلایل استفاده از کاشی بین کابینتی این است که به شما اجازه می‌دهد خیلی راحت و با خیال آسوده فضای بین کابینت‌ها را شستشو و نظافت کنید. برخی از متقاضیان تایل بین کابینتی سؤال می‌کنند که آیا می‌شود روی این محصول آب ریخت؟ آیا آب به دیوار پشت کاشی نفوذ نمی‌کند؟ پاسخ این است که این محصول ضدآب است و به گونه‌ای ساخته می‌شود که غیرمتخلخل باشد و آب در آن نفوذ نکند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید روی این محصول آب بریزید و آن را بشویید و تمیز کنید.

دلبازتر کردن فضای منزل و آشپزخانه

امروزه بسیاری از مردم در خانه‌های آپارتمانی زندگی می‌کنند و معمولاً این منازل فضای کمی دارند و به همین خاطر هم خانواده تلاش می‌کنند از ابزارها و محصولات دکوراسیون داخلی برای دلباز کردن منزل خود استفاده کنند. اگر شما هم منزلی کوچک دارید و می‌خواهید آن را دلبازتر جلوه دهید، به رنگ کابینت‌ها و کاشی بین کابینتی توجه ویژه داشته باشید. اگر رنگ کابینت و کاشی بین کابینتی ملایم و روشن باشد، آشپزخانه دلبازتر به نظر می‌رسد. به عنوان مثال می‌توانید این فضا را به رنگ سفید طراحی کنید.

انواع تایل بین کابینتی

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم تایل بین کابینتی بسیار متنوع است و تنوع طرح و نقش این محصول بسیار بالا است. سایت منزل تلاش کرده انواع مختلفی از طرح‌های کاشی بین کابینتی را در فروشگاه خود موجود کند تا دست مخاطب برای انتخاب کاملاً باز باشد. این فروشگاه برای تمامی سلیقه‌ها کاشی بین کابینت عرضه کرده است.

البته در انتخاب کاشی بین کابینت دقت و حساسیت به خرج دهید و محصولی را انتخاب کنید که با رنگ کابینت‌های شما سازگار باشد. به عنوان مثال از نظر متخصصان دکوراسیون داخلی، تایل بین کابینتی طلایی با کابینت کرمی و قهوه‌ای سازگاری دارد. همچنین اگر آشپزخانه شما کوچک است از طرح‌هایی با رنگ روشن مثلا سفید استفاده کنید تا آشپزخانه دلبازتر به نظر برسد.

قیمت و خرید کاشی بین کابینتی

در صورتی که تمایل دارید برای فضای بین کابینت‌های خود، کاشی بین کابینتی خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود از محصولات ارزشمند فروشگاه اینترنتی منزل استفاده کنید. این فروشگاه اینترنتی کار را برای شما آسان کرده، تصاویر مختلفی از محصولات ارائه کرده و در این فروشگاه می‌توانید تایل بین کابینتی مورد نظر خود را خیلی راحت سفارش دهید. این فروشگاه تلاش کرده طیف وسیع و متنوعی از تایل‌های بین کابینتی را در فروش خود عرضه کند تا دست مشتری برای انتخاب باز باشد.

برای خرید کاشی بین کابینتی باید ابتدا طول و عرض فضای بین کابینت‌ها را اندازه‌گیری کنید و سپس بر اساس این طول و عرض، تعداد تایل مورد نیاز را خریداری کنید. فروشگاه منزل تلاش می‌کند که قیمت انواع کاشی‌ بین کابینتی را به صورت به‌روز و جدید اعلام کند تا مخاطب بتواند خیلی راحت‌تر و با آگاهی بیشتر دست به انتخاب بزند.

سوالات متداول

  1. تایل بین کابینتی چیست و چه تفاوتی با کاشی بین کابینتی دارد؟
    کاشی بین کابینتی و تایل بین کابینتی هر دو یک محصول یکسان هستند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد. فقط با نام های مختلفی در بازار ایران به فروش می رسند. این محصول از جنس آلومینیوم و پوششی جدید برای تزیین دیوار مابین کابینت است.
  2. ابعاد و اندازه کاشی بین کابینتی به چه شکل است؟
    ابعاد هر تایل بین کابینتی 30 سانتی متر در 30 سانتی متر، و 11 عدد از این تایل ها اندازه ای حدود 1 متر مربع دارند. ضخامت این تایل ها حدود 3 میلی متر تا حداکثر 5 میلی متر است.
  3. نصب کاشی بین کابینتی چگونه است و چقدر زمان می برد؟
    نصب کاشی بین کابینتی بسیار آسان و ساده است، در واقع خود شما می توانید آن ها را بدون نیاز به نصاب حرفه ای نصب کنید. برای نصب کاشی بین کابینتی باید چسبی که در پشت هر تایل قرار دارد را جدا و سپس آن ها را بر روی دیوار نصب کنید.
  4. کاشی بین کابینتی مناسب چه مکانی است؟
    کاشی بین کابینتی مناسب مکان هایی مثل آشپزخانه و سرویس های بهداشتی است و اصلا نباید از آن ها برای کف استفاده کرد.
  5. آیا کاشی بین کابینتی قابلیت شستشو دارد؟
    بله، شما می توانید با استفاده از انواع اسپری تمیزکننده و چندمنظوره شستشو را انجام دهید. از وایتکس یا جوهرنمک نباید استفاده کنید چون به تایل ها آسیب می زنند.
  6. کاشی بین کابینتی از کجا بخرم؟
    فروشگاه اینترنتی منزل با بیش از 200 مدل جدید کاشی بین کابینتی، 150 پروژه نصب و اجرا شده به همراه رضایت مشتری، قیمت مناسب و خرید آسان یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید کاشی بین کابینتی (تایل بین کابینتی) است.